وبینار شناخت بازار دیجیتال چین و الگو برداری از آن

شناخت بازار دیجیتال چین

از سال 96 که در یک جمعی حمید محمدی دیجی کالا درباره وسعت باازار خرده فروشی چین صحبت کرد و اینکه اسکیل چه مزیتی به آنها میدهد، همیشه بازار چین برایم جذابیت داشته و تغییرات آن را دنبال می کرده ام و به دنبال یادگیری از آن بوده ام.

امروزه بازار خرده فروشی چین به کمک ابزارهای دیجیتال بزرگترین و رشد یافته ترین بازار خرده فروشی دنیاست و در بسیاری از زمینه ها نوآوری هایی داشته اند که بقیه دنیا از آنها کپی کرده اند.

در این وبینار با یک دید هلیکوپتری اکوسیستم و تمایزهای بازار خرده فروشی دیجیتال چین و چیزهایی که از آن می شود یاد گرفت را معرفی خواهم کرد و درباره آن صحبت می کنم.

شرکت هایی که در بازار چین هستند را معرفی خواهم کرد، نقش هرکدام را در بازار چین خواهم گفت، روش های کاری متمایزی که این شرکت ها دارند را توضیح خواهم داد این اطلاعات در دست آدم درست در موقعیت درست می تواند کمک کند یک کسب و کار موفق شکل بگیرد.

مخاطبین

کارآفرینان: شما اگر کارآفرین هستید یا استارت آپ دارید به احتمال زیاد می توانید ایده هایی برای بهبود کارتان از این وبینار برداشت کنید.

کسانی که به دنبال ایده هستند: اگر شما به دنبال ایده برای کسب و کار یا یاده برای روش متفاوتی از کار کردن هستید احتمالا بتوانید از این وبینار نکات جالبی یادبگیرید.

 کسانی که به دنبال کارآفرینی هستند: مقایسه دو اکوسیستم ایران و چین خلاء هایی و نقاط قوت بازار ایران را تا حدودی نشان می دهد و می تواند برای تصمیم گیری به شما کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *