ورکشاپ رایگان مشاوره کسب‌ و کار در زمان بحران (آنلاین)

ورکشاپ رایگان مشاوره کسب‌ و کار در زمان بحران (آنلاین)

توضیحات

سال‌هاست که در کسوت یک معلم بیش از ۵۷۰۰ دانشجو را برای ورود به بازار کار و قبول مسئولیت‌های حرفه‌ای تربیت‌کرده‌ام … دانشجویانی که بسیاری از ایشان امروز یا صاحبان کسب‌وکارهای معتبر دیجیتال هستند یا در ابر سازمان‌های دیجیتالی کشور در پست‌های حساس مشغول انجام‌وظیفه‌اند.

امروز یک‌بار دیگر نوبت به من رسیده است که معلم‌وار ادای تکلیف کنم و برای نجات کسب‌وکارهای مردمی تلاش کنم.

واژه “کسب‌وکارهای مردمی” را من برای اولین‌بار در ادبیات اقتصاد ایران وارد کردم. مفهومی در مقابل ارگان‌ها و سازمان‌های اقتصادی و بازرگانی دولتی و خصولتی که در مواقع بحران هیچ ابایی از محتاج‌تر کردن توده‌ی مردم ندارند. اوضاع اقتصادی هرآنچه که هست و هر دلیل علمی و تحلیلی که پشت آن هست، باعث شده مردم مظلوم سرزمین من  در عین ثروتمندی هر روز دچارتر شوند. 

تعطیل شدن هر یکی از کسب‌وکارهای مردمی یا تعدیل نیرو در هر یک از کسب‌وکارهای مردمی به معنای محتاج شدن یک خانوار سرزمین من است و این برایم پذیرفته نیست. 

بعد از برگزاری سه دوره موفق کارگاه مشاوره رایگان به کسب‌وکارها در زمان بحران، به‌صورت حضوری و درخواست گسترده دانشجویانم و دوستانم و عزیزان دورتر از تهران، بر آنم که این بار این کارگاه را در مورخ جمعه ۲۷ آبان‌ماه به‌صورت آنلاین برگزار کنیم و در خدمت تمام عزیزانی باشیم که دغدغه‌شان حفظ کسب‌وکارها و حفظ آبرومندانه سفره‌های خانواده‌های ایرانی است. 

مشاور

دکتر مهدی دهبان

زمان برگزاری

  • شروع: جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
  • پایان: جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این ورکشاپ بر روی متن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *