پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید

نعمت الله رضایی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره تسهیلات اشتغال روستایی افزود:تا کنون ۳هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است و انشاالله حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دیگر تا پایان سال پرداخت خواهیم داشت.

نعمت الله رضایی, مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدبا اشاره به اینکه صندوق یکی از 4 موسسات عامل در پرداخت تسهیلات روستایی است گفت: صندوق در این زمینه عملکرد خوبی داشته است, برای سال 1401 هم از محل بازپرداخت اقساط و هم از محلی که هنوز اعتبارات آن پرداخت نشده است (تبصره18)تعهداتی برای پرداخت تسهیلات روستایی داریم.

 وی ادامه داد:تقریباً900 میلیارد تومان از محل بازگشت اقساط و1500میلیارد تومان هم از محل اعتباراتی است که هنوز پرداخت نشده است.

به نقل از تسنیم رضایی گفت:تا کنون 3هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و انشاالله حدود 2500 میلیارد تومان تسهیلات دیگر تا پایان سال پرداخت خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه صندوق کارآفرینی امید علاوه براعطای تسهیلات؛ در توسعه، تولید و اشتغال روستاهای کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد، افزود: صندوق اولویت فعالیت های خود را بر حمایت از طرح های خرد و کوچک و متوسط و معیشت محور گذاشته است. همچنین باید اعلام کنم که منابع ما عموماً به اقشار کم برخوردار جامعه  و روستاها اختصاص پیدا می کند.

رضایی اظهار داشت: در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال، تاکنون بیش از 95درصد تسهیلات صندوق به طرح‌های اشتغالزا پرداخت شده که در قالب 34هزار و 500طرح بوده است. به گفته وی طرح‌های مذکور به دلیل خرد بودن به سرعت به بازار اشتغال وارد می شوند.

رضایی در ادامه درباره حمایت مالی از تشکیل صندوق‌های خرد محلی، گفت: تاکنون به 5200صندوق خرد محلی تسهیلات پرداخت کردیم که امیدواریم آن را به 10هزار صندوق برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *