کارگروه راه‌اندازی دانشکده مهارتی ورزش در دانشگاه آزاد تشکیل شد

ورزش

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

کارگروه راه‌اندازی دانشکده مهارتی ورزش و تربیت بدنی به منظور پرورش نیروی متخصص این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.

 به نقل از آنا، تربیت نیروی متخصص و کارآمد در حوزه ورزش و تربیت بدنی، موضوع مهمی است که در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش و تربیت بدنی بر آن تاکید شده است.

بر همین اساس، نخستین نشست کارگروه راه‌اندازی دانشکده مهارتی ورزش و تربیت بدنی با حضور مهدی علی‌نژاد دبیر شورای ورزش دانشگاه، امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه و همچنین فریبا محمدیان، عباس خدایاری، میثم الله‌مرادی و طیبه سادات‌زرگر در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه تشکیل شد.

در این نشست، لشگری با تاکید بر لزوم پرورش نیروی متخصص حوزه قهرمانی و حرفه‌ای در کشور، پر کردن این خلا را جزئی از رسالت اعضای هیات علمی دانشگاه با توجه به توانایی و دانش آنان عنوان کرد.

همچنین علی‌نژاد، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با فدارسیون‌های مختلف ورزشی و توسعه روابط بین‌الملل را در تحقق اهداف سند تحول و تعالی ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی موثر دانست.

سایر اعضای گروه نیز به بیان نکته نظر‌های خود پرداختند و راهکار‌های راه‌اندازی آکادمی تخصصی ورزش، راه‌اندازی مدرسه کارآفرینی ورزش، راه‌اندازی مرکز برگزاری دوره‌های MBA ورزشی، راهکار‌های حذف یا اصلاح ضریب اعمالی درس‌های تربیت بدنی عمومی و ورزش یک و همچنین اصلاح سرفصل‌هایی که در واحد‌های دانشگاهی تدریس می‌شود، ارایه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *