کمپ 3 روزه هدف‌گذاری سالانه

کمپ 3 روزه هدف‌گذاری سالانه
توضیحات وبینار

یکی از چیزهایی که با نزدیک شدن سال جدید همه‌مون کم و بیش بهش فکر می‌کنیم، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای کارهاییه که تو سال جدید می‌خوایم انجام بدیم. 

اما خیلی وقت‌ها هدف‌گذاری می‌کنیم، براشون برنامه‌ریزی می‌کنیم، حتی شروعشون هم می‌کنیم اما در نهایت از یه جایی به بعد انگیزه‌مون رو از دست می‌دیم، ناامید می‌شیم و کلا بیخیالشون می‌شیم!

بعد هی به لیست اهدافمون نگاه می‌کنیم و خودمون رو سرزنش می‌کنیم که چرا نتونستیم بهشون برسیم! برچسب بی‌عرضه بودن و به هیچ‌دردی نخوردن به خودمون می‌زنیم و به همه توانایی‌هامون شک می‌کنیم.

اما قضیه اصلا این‌جوری که ما فکر می‌کنیم، نیست!

بزرگترین دلیل این نشدن‌ها و نرسیدن‌ها اینه که اهدافمون اصولی، استاندارد، واقع‌بینانه و مطابق نیازهای واقعی نیستن یا اصلا موقع هدف‌گذاری از اصول و متدهای کارآمد هدف‌گذاری استفاده نمی‌کنیم و اشتباه هدف‌گذاری می‌کنیم!

تو این کمپ قراره با هم‌دیگه یاد بگیریم که چطور می‌تونیم استاندارد و اصولی هدف‌گذاری کنیم و با برنامه ریزی و کنترل موانع مسیرمون، به اهدافمون برسیم.



اما چندتا نکته مهم درباره این کمپ هست که اگه قصد ثبت‌ نام داری، باید حتما بخونی!

1.  ظرفیت این کمپ فقط و فقط 30 نفره، چون قراره به همه سوالاتتون پاسخ بدیم بدیم و تو مسیر هدف‌گذاری و رسیدن به اهدافتون کنارتون باشیم.

2. تو این کمپ از بین ده‌ها متد هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی موجود، متدی که از مجموع اون متدها الهام گرفته شده و می‌شه باهاش رو یه ساختار واقع‌بینانه هدف‌گذاری کرد رو با هم یاد می‌گیریم و کامل توضیح می‌دیم که چطور به اون روش می‌تونیم برای خودمون اهداف بلند مدت و میان‌مدت طراحی کنیم و چطور در کوتاه‌مدت برای رسیدن به اون اهداف به‌صورت موثر برنامه‌ریزی کنیم.

3. از اون‌جایی که فقط هدف‌گذاری کردن باعث نمی‌شه بتونیم به اهدافمون برسیم، تو این کمپ قراره یاد بگیریم که چطور می‌تونیم عواملی که مانع رسیدن به اهدافمون می‌شن رو هم مدیریت کنیم. پس وبینارهایی با موضوعات:

  •  کمال‌گرایی و اهمال‌کاری
  • مدیریت زمان و انرژی
  •  آشنایی با روش‌های مدیریت پروژه در کارهای شخصی و پروژه‌ها
  •  آشنایی ابزارها و تکنیک‌های مدیریت کارهای روزانه،
  •  اولویت‌بندی کارها و نظم شخصی  رو هم تو این کمپ خواهیم داشت.

4. بعد از اتمام کمپمون هم گروه تلگرامی که با هم‌دیگه داریم، پابرجا می‌مونه، برای پرسیدن سوالاتتون به مدرس دوره دسترسی دارین، فعالیت‌های مشترکمون رو ادامه می‌دیم و در سیر اجرای اهدافمون کنار هم هستیم.

تفاوت بلیط VIP با بلیط معمولی چیه؟

اگه بلیط VIP رو خریداری کنی، جلسه منتورینگ فردی با مدرس دوره خواهی داشت که اهدافی که با توجه به مباحث کمپ برای خودت نوشتی رو با کمکشون بررسی کنی و بهبود بدی. از طرفی تو فرایند هدف‌گذاری، مدرس دوره به صورت اختصاصی کنارته و بهت کمک می‌کنه. ظرفیت این بلیت کمتر از بلیت معمولیه و فقط 10 نفره!

در آخر می‌خوام بهتون بگم که این کمپ مخصوص آدم‌های با انگیزه، هدفمند و مسئولیت‌پذیریه که به رشد شغلی و توسعه فردی خودشون اهمیت می‌دن و دوست دارن سال 1402 براشون یه سال متفاوت باشه! اگه تو هم از این آدم‌ها هستی، تو کمپ می‌بینیمت 🙂

  • مطمئن نیستی که این کمپ می‌تونه برات مفید باشه؟

می‌تونی به پشتیبانی تلگرام لینیفای یا دایرکت پیج اینستاگرام لینیفای پیام بدی، تا بیشتر راهنماییت کنیم.

زمان برگزاری

شروع وبینار:  9 فروردین 02 – ساعت 15:00

مدت وبینار: 15 ساعت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در دوره بر روی متن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *