۱۰۰ شرکت معتبر با ۱۰۰۰ نیاز شغلی در دومین رویداد بزرگ «صدرا» حضور دارند

رویداد صدرا

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

دومین رویداد بزرگ صدرا با حضور ۱۰۰ شرکت معتبر و با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در حال برگزاری است.

به نقل از آنا، دومین رویداد بزرگ صدرا با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع با استخراج نیاز‌های صنایع، دوم و سوم اسفند جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد اظهار کرد: در این رویداد بیش از ۱۰۰ شرکت معتبر با بیش از یک هزار نیاز شغلی حضور دارند. نیاز‌های صنعت در حوزه‌های تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری، خدمات تخصصی کارگاهی و آزمایشگاهی، طرح‌های پژوهشی و دوره‌های آموزشی مشخص شده و دانشجویان متقاضی طرح پویش و فارغ‌التحصیلان جویای کار می‌توانند با مراجعه حضوری به غرفه شرکت‌ها از نیاز‌های صنعت مطلع و در صورت تمایل طرفین با شرکت‌ها همکاری داشته باشند.

فرید نعیمی افزود: از مزایای طرح مهارت‌آموزی همزمان با تحصیل فراهم آوردن فرصت‌های استخدام در شرکت‌های معتبر برای دانشجویان تحت نظارت دانشگاه، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی و کمک‌هزینه تحصیل به‌عنوان بخشی از شهریه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *