حشمت الله عسگری: بیش از ۴۰ شرکت دانش‌بنیان در استان تهران راه‌اندازی شد

شرکت های دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ شرکت دانش‌بنیان در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شد.

 حشمت الله عسگری، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» اظهارداشت: در سالی که مقام معظم رهبری بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید فرمودند در استان تهران نیز این فرمان در حال اجرا است و با تاکیدهای استاندار تهران مراحل راه اندازی این شرکت‌های دانش‌بنیان پیگیری می‌شود.

وی افزود: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، اکنون بیش از ۴۰ شرکت دانش بنیان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها شکل گرفته و تلاش داریم تا ۶ ماهه امسال بخش قابل توجهی از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان تهران راه‌اندازی شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: هدف گذاری ما راه‌اندازی بیش از یک هزار شرکت است زیرا استان تهران از زیرساخت‌های مناسب برای این اقدام برخوردار است و در جلسات هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران همه مراحل این شرکت‌ها بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات، نسبت به رفع موانع راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان تصمیم‌گیری می‌شود و با همکاری بانک‌های عامل و مدیران دستگاه‌های اجرایی این مشکلات برطرف می‌شود.

عسگری تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در استان تهران مستقر هستند و بر همین اساس، یکی از بخش‌های مورد توجه در زیست بوم فناوری و نوآوری استان تهران به شمار می‌رود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *