توانمندسازی جوانان استان اصفهان جهت ورود به بازارکار

تفاهم نامه

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شبکه سلامت اجتماعی و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به منظور توانمند سازی نیروی متخصص و ایجاد اشتغال پایدار و مولد منعقد شده است.

مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد اظهار: جهاد دانشگاهی با راه اندازی مدرسه ملی مهارت، آموزش های لازم برای تصدی مشاغل حال و آینده را به متقاضیان ارائه می‌ کند.

ریحانی گفت: در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به منظور استفاده از ظرفیت های برون سازمانی برای توسعه اهداف طرح و توانمندسازی بیش از پیش جوانان کشور فعالیت های گسترده ای در سطح استان برنامه ریزی شده است که از جمله آنها مذاکره و عقد تفاهم نامه همکاری با متولیان امور جوانان استان می باشد.

وی افزود: تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شبکه سلامت اجتماعی و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به منظور توانمند سازی نیروی متخصص و ایجاد اشتغال پایدار و مولد و همچنین شناسایی ظرفیت های اشتغال استان و معرفی مهارت آموزان جهاددانشگاهی به کارفرمایان منعقد شده است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه برگزار شده با شبکه سلامت اجتماعی جوانان استان افزود مقدمات لازم برای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت های طرفین فراهم شده است و به زودی برنامه های آموزشی برای ایجاد اشتغال برای 500 نفر از اعضا جامعه هدف اجرا می شود، همچنین از طریق رسانه های دراختیار طرفین از جمله پورتال معاونت آموزشی این واحد به نشانی www.jdeiut.ir اطلاع رسانی لازم انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *