مهدی مصطفوی: نمایشگاه محیط زیست فرصت ارائه ایده‌های خلاقانه شرکت‌های دانش‌بنیان است

نمایشگاه محیط زیست

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نگاه ویژه به شرکت‌‌های دانش‌بنیان، فناوری‌های نوین در حوزه محیط زیست و… در مهرماه سال جاری خبر داد.

 مهدی مصطفوی  در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ مهرماه سال جاری در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره  به اینکه چالش‌های نوظهور عرصه محیط زیست در سطح ملی و بین‌المللی، ضرورت بهره‌مندی از فعالیت‌های دانش‌بنیان را دو چندان می‌کند، افزود: حضور صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه محیط زیست در این نمایشگاه می‌تواند به هم‌فکری و هم‌افزایی و رشد هرچه بیشتر در بهبود توسعه پایدار کشور و استان بیانجامد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان داشت: ورود  شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه محیط زیست، کمکی موثر به محیط زیست برای وابستگی کمتر به منابع طبیعی و تجدیدناپذیر و جلوگیری از تخریب‌های بی‌رویه و بحران‌های محیط زیستی خواهد داشت.

مصطفوی افزود: همچنین مدیریت بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه‌های زیست محیطی، بانکداری الکترونیک، پروژه‌های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه‌گیری و فناوری‌های آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه‌سازی مصرف سوخت، استانداردهای روز محیط زیست در حوزه‌های مختلف، اقدامات زیست محیطی صنایع، حفظ منابع طبیعی، ساختمان‌سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و سایر زمینه‌های فنی، مهندسی و فناورانه از مهمترین زمینه‌های حضور فعالان و علاقه‌مندان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست خواهد بود.

وی ضمن دعوت از صنایع استان برای حضور فعال در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب در اختیار صنایع استان و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار خواهد داد تا بتوانند با ارائه  تولیدات نوین و تجارب خود در عرصه بین‌المللی و ملی به تبادل تجربه و دانش بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *