طرح کسب و کار و روش های درآمدی

طرح کسب و کار و روش های درآمدی

توضیحات

دوره طرح کسب و کار و روش های درآمدی

توجه: این دوره به فناوران و استارتاپ ها و مجموعه های متوسط توصیه می گردد که در حوزه هاردتک فعالیت دارند.

نقشه کوتاهی از مسیر شکست و دره مرگ شرکت های کوچک و متوسط 

چرا شرکت های نوپا شکست می خورند؟؟

راه اندازی يک کسب و کار نيازمند تهيه يک طرح تجاری جامع است که اموری مانند “مدل کسب و کار”، “تخصيص منابع”، تمرکز بر روی “نقاط کليدی”، کسب آمادگی برای برخورد با “تهديدها” و بهره برداری از “فرصت” ها را مورد بررسی قرار دهد. “طرح کسب و کار” سندی مکتوب است که با بررسی جوانب مختلف مرتبط با يک کسب و کار شامل ملزومات فنی و تکنولوژی، شناخت بازار، ارزيابی مالی و اقتصادی، تدوين برنامه ها و مدل کسب و کار، اهداف توسعه های آن کسب و کار را در يک دوره زمانی مشخص تشريح می کند. طرح تجاری در واقع راهنمای مسير تجاریسازی و بيان کننده نقاط ضعف و قوت طرح شما است.

در این دوره روش های درآمدی و استراتژی های ورود به بازار بررسی شده و با توجه به نوع محصولات هاردتک مدل درآمدی مناسب شما شناسایی و مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد و تمام شرکت کنندگان مجاز به حضور در جلسات مشاوره خصوصی به صورت رایگان  تا 2 ساعت با مدرس دوره می باشند.

در دوره طرح کسب و کار و روش های درآمدی افتخارهمراهی مهمانی ویژه و با تجربه ای می باشیم.

مدرس دوره آقای دکتر مجید عقلایی مدیرعامل شرکت توسعه بازار سام مشاور تحلیل بازار و سرمايه‌گذاری در فناوری‌های پيشرفته می باشد که بی شاز 15 سال تجربه کار در بازار داخلی و بین المللی در موضوعات ( تدوین برنامه فروش شرکت های دانش بنیان و نانویی، تحقیقات بازار داخلی و بین المللی، قیمت گذاری محصول، امکانسنجی، استراتژی های ورود به بازار و رقابت با مجموعه های بزرگتر، و…) می باشند که سابقه همکاری بیش از 15 سال با ستاد فناوری نانو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را دارند

زمان برگزاری

  • شروع: پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
  • پایان: پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰

برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این وبینار بر روی این متن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *