اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود

اتاق فکر جوانان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود . امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان فراهم می‌شود.

تاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود

به نقل ازسمن جوان؛ اکبر پورات در نشست با جوانان انقلابی، نخبگان و فعالین سازمان‌های مردم نهاد و مطالبه‌گر اجتماعی در استان بوشهر با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه استان از نظر همه دلسوزان، صاحبنظران و نخبگان استان بهره‌گیری خواهیم کرد، اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار محترم خروج استان از بن‌بست را از یکی از مهمترین برنامه‌های است و توسعه راه‌های ارتباطی، شکل‌گیری حمل و نقل ریلی و توسعه حمل و نقل هوایی در همین راستا با جدیت پیگیری می‌شود.

مديريت جهادی در سطح استان 

وی افزود: مشکلات بسیار است و کسی که مسئولیتی عهده‌دار می‌شود باید به صورت جهادی عمل کند و عهده‌دار شدن مدیریت در استان را به منزله اردوی جهادی است.

تشکيل اتاق فکر جوانان 

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود و همچنین فراهم آمدن امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان تصریح کرد: رویکرد استاندار توجه ویژه به جوانان استان است و این قشر می‌توانند در این جلسات طرح‌ها و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

تحول در استان بوشهر با همراهی جوانان انقلابی

پورات با تاکید بر اینکه از نسل جوان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم، گفت: مطالب مطرح شده از سوی شما در این نشست به صورت کاملا واقع بینانه و براساس حقایق موجود در کف جامعه بیان شده است و از تمام نظرات ایده‌های مطرح شده بهره‌‌برداری خواهیم کرد، چرا که به‌دنبال ایجاد تحول در استان با همراهی جوانان انقلابی و نخبه هستیم.

اجرای فرمان جهاد تبیین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با توجه دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و نیز تأکید رئیس جمهوری و استاندار مبنی بر استفاده از جوانان، این موضوع را وظیفه خود می‌دانم. اذعان کرد: در مناصب مختلف مدیریتی در استان بوشهر از جوانان بهره گرفته و در ادامه نیز استفاده خواهیم کرد و در اجرای فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، باید تلاش شود تا دستاوردهای کارآمدی نظام را به منصه ظهور برسانیم و در این راستا مدیران سست و ناکارآمد قابلیت همراهی ندارند.

بکارگیری جوانان انقلابی در استان بوشهر 

پورات اظهار کرد: از جوانان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم.

دغدغه امروز ما استفاده از ظرفیت های جوانان است

سعید حیدری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در ادامه این نشست اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما استفاده از ظرفیت جوانان است و در همین راستا جلسات متعددی با جوانان بوشهری در قالب‌های مختلف در ماه‌های آینده برگزار خواهیم کرد.

برگزاری جلسات هدفمند با اقشار مختلف 

حیدری از برگزاری جلسه با فعالین سیاسی، اجتماعی و رسانه استان خبر داد و گفت: این جلسات هدفمند است و تمامی مطالبات جوانان، تاحصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: جوانان با وجود انگیزه و انرژی‌هایی که دارند در هر حوزه به آنان اعتماد کرده‌ایم موفق ظاهر شده‌اند و سن مدیریتی در این استان مطلوب است.

در این نشست تعدادی از جوانان انقلابی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و فعالین اجتماعی و سازمان‌های مردم‌ نهاد به مدت چهار ساعت به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *