فراخوان حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال اعلام شد

کسب و کار آنلاین

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضوابط شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و شرایط بهره مندی از حمایت های آن را در فراخوانی منتشر کرد.

به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراخوان شناسایی سکوهای علاقمند به حضور در طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال اعلام شد.

مطابق این فراخوان، سه دسته شاخص اصلی شامل شاخص های پذیرش عمومی سکو برای کاربران، شاخص های پذیرش عمومی سکو برای کسب و کارها و شاخص های مرتبط با قابلیت های نرم افزاری و فنی، برای شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است.

سکوهای متقاضی می توانند با مراجعه به پرتال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس ict.gov.ir نسبت به دسترسی به اسناد فراخوان یاد شده اقدام و پس از خود ارزیابی نسبت به ارسال اسناد و مدارک مثبته به آدرس پست الکترونیک platform@ict.gov.ir اقدام کنند.

براساس اسناد فراخوان یاد شده سکوهایی که با ارایه اسناد مثبته بیش از ۶۵ درصد امتیازات ارزیابی را کسب کنند مشمول حمایتهای آئین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای دیجیتال مصوب کارگروه اقتصاد دیجیتال خواهند شد و همچنین سکوهایی که موفق شوند بین ۵۰ تا ۶۵ درصد امتیازات ارزیابی را کسب کنند نیز مطابق آئین نامه های مربوطه امکان بهره مندی از برخی از حمایتهای طرح را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *