دوره آمادگی برای بوتکمپ برنامه‌نویسی

دوره آمادگی برای بوتکمپ برنامه‌نویسی

توضیحات

برنامه‌نویسی، آنطور که از دور پیداست، صرفاً پشت سیستم کامپیوتری نشستن و تایپ کردن کدهای متنی نیست. بلکه دنیای بسیار جذاب‌تری است. 

در این شغل، ذهن شما باید مدام در حال حل مساله باشد و همزمان بتوانید نیازهای کارفرما را به زبان کامپیوتر ترجمه کنید. برای این کار به آمادگی ذهنی و شناخت نحوه تفکر برنامه‌نویسان موفق نیاز دارید. این آمادگی ذهنی صرفاً با تمرین مداوم و حل انواع مسائل ایجاد می‌شود.

زبان‌های برنامه‌نویسی را می‌توان به 4 دسته تقسیم کرد:

1- زبان‌های برنامه‌نویسی ویندوزی (دسکتاپی) که با آنها برنامه‌هایی نوشته می‌شود که بر روی سیستم عامل ویندوز قابل اجرا هستند. پرکاربردترین این زبان‌ها C++ , C#, python  و java هستند.

2- زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب که با آنها برنامه‌هایی برای وب نوشته می‌شود و به دو دسته برنامه‌های سمت کاربر (Front-end) ( مانند javascript , jQuery, HTML, CSS) و برنامه های سمت سرور (Bach-end) (مانند ASP.NET , Java, PHP, Python , Ruby) تقسیم می‌شوند.

3- زبان‌های برنامه‌نویسی موبایلی که با آنها برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی برای موبایل طراحی می‌کنند مانند python, java, swift, javascript, Ruby , Perl .

4- زبان‌های برنامه نویسی چند منظوره: زبان‌هایی که بین سه دسته بالا مشترک بودند و با آنها می‌توان برای پلتفرم‌های مختلف برنامه‌نویسی کرد.

آیا شغل برنامه‌نویسی برای من مناسب است؟

اگر برنامه‌نویسی را به عنوان شغل رویاهای خود تصور می‌کنید، بهترین فرصت، حضور در دوره آموزشی کوتاه مدت «آمادگی برای ورود به بوت‌کمپ» است. زیرا طی مدت 15 ساعت می‌توانید میزان علاقه و استعداد خود را برای ورود به دنیای جذاب و همزمان پر از چالش برنامه‌نویسی بسنجید و در صورت تصمیم شما برای ورود به شغل برنامه‌نویسی، با ذهن باز و آماده، وارد بوت‌کمپ‌های آموزشی شوید.

روش برگزاری این دوره چیست؟

این دوره آموزشی طی مدت 15 ساعت و هم به صورت حضوری (در محل آموزشگاه بامداد، واقع در خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران) و هم  آنلاین برگزار می‌شود. برای حضور در این دوره و در ادامه، برای حضور در بوت‌کمپ‌هایی که به شیوه حضوری برگزار می‌شوند، به همراه داشتن لپ‌تاپ الزامی است.

بوت‌کمپ برنامه‌نویسی چه تفاوتی با کلاس‌های معمول برنامه‌نویسی دارد؟
بوت‌کمپ، شما را برای ورود به بازار کار برنامه‌نویسی آماده می‌کند! تفاوت بوت‌کمپ با کلاس آموزش برنامه‌نویسی همین‌جا است! سرفصل‌ها و روش تدریس متفاوت است و در بوت کمپ، مهارت‌هایی مثل کار تیمی، حل مسأله، رزومه‌نویسی، ارتباط مؤثر و شرکت در جلسات مصاحبه، آموزش داده می‌شود. در واقع، اساتید و مربیان بوتکمپ‌های بامداد، از فعالین صنعت نرم‌افزار هستند و کاراکتر حرفه‌ای شما را طوری پرورش می‌دهند که مورد نیاز تیم‌های نرم‌افزاری واقعی است.

زمان برگزاری

  • شروع: شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
  • پایان: چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *