سومین شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت شد

دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: یکی دیگر از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه موفق به کسب تأییدیه به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان شد.

به نقل از فارس، «مجید میرمحمدخانی»، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و با پیگیری‌های انجام‌شده، یکی دیگر از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه پس از طی مراحل بازدید و بررسی، موفق به کسب تأییدیه از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان شد. 

وی با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه تولید منسوجات حاوی نانوذرات آنتی باکتریال و آنتی‌ویروس مورداستفاده در حوزه سلامت فعالیت دارد، گفت: نقش مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد و نیز اشاعه تکنولوژی در شبکه‌های نوآوری، اهمیت وجود چنین شرکت‌هایی را در جوامع امروزی مشخص می‌کنند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از دانش نیروی انسانی داخلی و مهارت در تجاری‌سازی ایده‌ها، در فرآیندی دانشی و با بهره‌وری بالا می‌توان به ارائه محصولات تجاری و رقابت‌پذیر پرداخت و اقتصادی دانش‌بنیان که مزیت رقابتی هر اقتصاد باشد را پایه‌ریزی کرد.

پیش از این، ۲ شرکت فناور از واحدهای مستقر در مرکز رشد به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان موفق به کسب تأییدیه شده بودند و شرکت میلاد پرنیا ایرانیان سومین شرکت دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *