ششمین دوره رقابت ملی استارت‌آپی اینوتکس‌پیچ

inotex

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ که یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) است

 این رقابت‌ها از ۲۹ دی‌ماه جاری تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در استان‌های اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، دبیر نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ (INOTEX ۲۰۲۳) روز یکشنبه گفت: اینوتکس‌پیچ یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که در آن استارت‌آپ‌ها از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سجاد عباسی فشمی افزود: برگزیدگان استانی این رقابت ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می‌شوند. رقابت نهایی اینوتکس‌پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود.

وی در مورد هزینه‌های شرکت در این رقابت‌ها گفت: شرکت در ششمین دوره اینوتکس پیچ کاملاً رایگان است و تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها می‌توانند در تارنمای رویداد به نشانی http://pitch.inotex.com اقدام به ثبت‌نام کنند.

دبیر نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ ادامه داد: تیم‌هایی که از طریق سایت رویداد اقدام به ثبت‌نام کنند، در ابتدا براساس اطلاعات ارسال شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سپس از هر استان ۱۵ تیم برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی اینوتکس‌پیچ انتخاب می‌شوند.

عباسی فشمی در ادامه با تشریح فرآیند رقابت‌های اینوتکس‌پیچ گفت: بین رقابت‌های مقدماتی و مسابقه نهایی تقریباً یک ماه فاصله است که دبیرخانه رویداد در این زمان با معرفی منتور یا مشاور متخصص به تیم‌های برگزیده، خدماتی را برای ارتقای فعالیت‌هایشان به آنها ارائه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از رویداد نبرد استارتاپی INOTEX Battle در دوره‌ای اخیر، در دوره جدید نیز شاهد برگزاری این نبرد استارتاپی خواهیم بود.

دبیر نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ همچنین اظهار داشت: رویداد نبرد استارت‌آپی نیز پس از برگزاری رقابت ملی استارت‌آپی با حضور نفرات برگزاری اینوتکس‌پیچ برگزار می شود که درآن تیم‌های برگزیده با یکدیگر به مناظره پرداخته و از لحاظ موضوعات بازاریابی و فروش یکدیگر را به چالش می‌کشانند.

براساس گزارش پارک فناوری پردیس، ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ، ۲۹ دی‌ماه سال جاری از استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران میزبان برگزاری این رقابت‌ها خواهند بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت رویداد به نشانی pitch.inotex.com مراجعه کرد یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۴۹۷۰۷۳ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *