آغاز اجرای طرح «رویداد اتم» برای معرفی جوانان کارآفرین در اردبیل

رویداد اتم

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری رویداد موسوم به اتم برای انتخاب و معرفی ۱۰ جوان الگوی کارآفرین در استان همکاری دستگاه‌های اداری مرتبط را در این راستا خواستار شد.

به به نقل از ایرنا، «رضوان باقلاچی» شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد اتم در استانداری اردبیل گفت: طرح‌هایی نظیر رویداد اتم برای شناسایی و معرفی جوانان مستعد و کارآفرین در حوزه‌های مختلف ضروری است و در کنار آن باید برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر قشر جوان تلاش شود.

وی ابراز امیدواری کرد انتخاب ده جوان خلاق کارآفرین در سطح استان و در نهایت معرفی سه فرد برتر از رسانه‌ها زمینه ترغیب و تشویق جوانان را برای اشتغال و کارآفرینی فراهم کند و روز به روز شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر جوانان استان در حوزه های مختلف باشیم.

دبیر اجرای رویدادهای استانی اتم نیز در این جلسه گفت: این رویداد در ۳۰ استان و در هر استان ظرف دو روز برگزار خواهد شد و در استان اردبیل هم بعد از انتخاب و معرفی ده جوان الگو، سه جوان برتر از میان آنها از شبکه سراسری و شبکه استانی معرفی خواهند شد.

رامتین سلطانی افزود: انتخاب جوانان برتر و الگو در استان محدودیت سنی ندارد و این رویداد در حوزه‌های سلامت، تفریح و نشاط، آموزش، مطالبات اجتماعی و ارزش کسب و کار، خدمات شهری، محیط زیست، سبک زندگی، امور خیریه، گردشگری و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوری انتخاب جوانان خلاق و الگو با قضاوت ۱۰ تا ۱۵ داور از مرکز کشور انجام خواهد شد و ۱۰ فرد برگزیده در استان هر کدام ۲۰ دقیقه برای ارائه مطالب خود فرصت خواهند داشت و در نهایت سه جوان برتر و الگوی کارآفرین در حوزه های مختلف استان معرفی می‌شوند.

سلطانی اضافه کرد: روزهای تمرین و برگزاری رویداد اتم در استان اردبیل ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه خواهد بود و دستگاه‌های اداری ده روز فرصت دارند تا جوانان الگو و برتر در حوزه‌های مختلف را شناسایی و به دبیرخانه برگزاری رویداد معرفی کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: جوانان از طریق سامانه پیامکی و با ارسال پیامک من یک اتم هستم در رویداد شرکت خواهند کرد.

وحید فروهر افزود: در هفته جوان در اسفند ماه فیلم مستند از فعالیت‌های کارآفرینی این افراد ساخته خواهد شد و افراد برگزیده در اردیبهشت ماه سال آینده در حضور رئیس جمهور تجلیل خواهد شد.

مهرداد فتحی ستوده معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: رویداد اتم در استان اردبیل با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

وی یادآورشد: خط مشی ما در اجرای این برنامه توانمندسازی گروه‌های مردمی شناسایی گروه‌های جهادی و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان جوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *