انتخابات کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز برگزار شد

کانون کارافرینان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: با حضور مدیران عامل مجموعه های صنعتی، تولیدی و خدماتی، کارآفرینان برتر ادوار مختلف استان البرز و برگزاری مجمع عمومی کانون و هیئت مدیره و بازرس کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز انتخاب شدند.

  به نقل از ایلنا، ابراهیم شادمهر با اشاره به برگزاری انتخابات کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز، اظهار داشت: با حضور کارآفرینان برتر ادوار مختلف سالهای گذشته استان البرز، مجمع عمومی کانون برگزار شد و با رای آنها اعضای هیئت مدیره و بازرس کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز انتخاب شدند.

وی افزود: بر اساس ابلاغ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور که به منظور ساماندهی کانون های کارآفرینی، توسعه، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی در سطوح استانی و ملی و ایجاد شبکه ارتباطی موثر بین کارآفرینان، مدیران شبکه دولتی، نهادهای عمومی در حوزه های مرتبط با زیست بوم کارآفرینی کشور پیش بینی شده بود و با هدف ایجاد گروه اندیشه ورز فعال به منظور تشکیل اتاق فکر توسعه زیست بوم کارآفرینی استانی و ملی این کانون در استان البرز نیز تشکیل یافت. 

شادمهر گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی مجمع عمومی کانون تشکیل شد و رضا رضایی از شرکت آذین خودرو، شهرام پورزارع از آرد داران، داود یعقوبی از مهد پردا پژوهان و داود طهماسبی از موسسه حسابرسی تراز پردازان طاها و جلیل دیانت پی از شرکت انوشا پرشیا به عنوان اعضای اصلی و مجید ناقدی مقدم از مجموعه تیم یار کیش و افشین حیدرخانی نیز از مجموعه سبززیور به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. وحید دهقانی فیروزآبادی به عنوان بازرس اصلی و علیرضا منسوب شانجانی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. 

کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پژوهش، حقوقی و حل اختلاف، توسعه و جذب و یا سایر کمیسیون های لازم با تشخیص هیئت مدیره و تایید مجمع عمومی کانون در راستای بهبود فضای کسب و کار و توسعه زیست بوم ملی کارآفرینی و اشتغال فعال خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *