چگونه هوش کلامی می‌تواند برای کسب‌وکار مفید باشد؟

هوش کلامی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه ی کسب و کار های نوین جوانان وندا به نقل از خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوش محاوره‌ای به کارکنان یک شرکت اجازه می‌دهد تا حجم عظیمی از داده‌های حاصل از تعامل با مشتریان را به روشی عمیق‌تر ارزیابی و تفسیر کنند.

زمانی‌که هوش کلامی به میان می‌آید، بسیاری از افراد به چت‌روبات‌هایی فکر می‌کنند که در وب‌سایت‌های خدماتی مختلف با آن‌ها تعامل داشته‌اند. این نوع از تعاملات بخشی از تصویر هستند. حال، در این گزارش به چیستی هوش کلامی می‌پردازیم و به چندین نکته برای به‌کارگیری دقیق هوش کلامی در استراتژی تجاری اشاره خواهیم کرد. این راه منحصر به‌فرد می‌تواند به کارکنان در رشد و ساده‌سازی کسب‌وکارشان کمک ویژ‌های کند.

هوش کلامی شکلی از یادگیری ماشینی است، اما به همین جا ختم نمی‌شود و کاربرد‌های بسیار زیادی در توسعه تجارت دارد. همچنین از توانایی‌های تطبیقی ​​هوش مصنوعی مدرن (AI) و فناوری پردازش زبان طبیعی برای پردازش و تفسیر مقادیر تقریباً نامحدود داده‌های نوشتاری یا گفتاری استفاده می‌کند.

به بیان دیگر، هوش کلامی بهترین راه برای توسعه کسب‌وکار محسوب می‌شود. وقتی سخن از ضبط، سازماندهی، تجزیه و تحلیل و تفسیر مکالمات مشتریان به میان می‌آید، تنها چیزی که به ذهن‌ها خطور می‌کند، استفاده از هوش کلامی است.

هوش کلامی برای یک شرکت بسیار مهم است، زیرا زمانی‌که توسعه‌دهندگان و کارکنان برای تسهیل رشد کسب‌وکار خود به سایر انسان‌ها متکی باشند، محدودیت‌هایی برای میزان رشد شرکتشان وجود خواهد داشت. در واقع، نظارت بر تکرار‌ها و تعامل‌ها به‌طور همیشگی امکان‌پذیر نیست، به خصوص اگر برخی یا تمامی کارمندان از راه دور کار کنند. به علاوه، حتی باهوش‌ترین انسان‌ها نیز خطاپذیر هستند و هر از گاهی مرتکب اشتباه می‌شوند.

فناوری هوش محاوره‌ای فرآیندی پیچیده را در پیش می‌گیرد که جای زیادی برای خطا باقی می‌گذارد و آن را ساده می‌کند. همچنین باعث صرف‌جویی در زمان، نیروی کار و منابع تلف‌شده در این فرآیند برای صاحبان مشاغل می‌شود.

توسعه‌دهندگان یک شرکت با استفاده از فناوری هوش کلامی می‌توانند رشد مقیاس‌پذیر، پایدار و مداوم شرکت را تسهیل کنند. این فناوری چیزی است که تمامی صاحبان کسب‌وکار باید به دنبال آن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *