توسعه بازارهای استارتاپی با برپایی نمایشگاه اینوتکس

احمد وحیدی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا به نقل از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزیر کشور در حاشیه بازدید با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه اینوتکس کار ارزشمندی  است چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان توانستند بخشی از دستاوردهای نوآورانه، فناورانه خود را به نمایش بگذارند، افزود: نتیجه برگزاری این نمایشگاه توسعه بازارهای استارتاپی و دانش‌بنیان‌ها خواهد داشت، همچنین صنایع بزرگ و کوچک کشور را به استفاده  از ظرفیت دانش‌‌بنیان‌ها ترغیب خواهد کرد.

وزیر کشور بیان کرد: برپایی چنین نمایشگاهی موجب فراهم کردن حمایت‌هایی برای فعالان این حوزه از سوی دستگاه‌های مرتبط خواهد شد.

وحیدی با تاکید بر اینکه وزارت کشور از دستاوردهای مرتبط با شهر هوشمند شامل سیستم‌های حمل و نقل و سیستم‌های پسماند  مرتبط با حوزه کاری خود استفاده می‌کند، گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده در راستای توسعه اقتصادی مفید است.
وی گفت: وزارت کشور آماده حمایت از دانش‌بنیان‌ها و فناوران فعال در مراکز و حوزه‌های مختلف است.

وحیدی اضافه کرد: دانش‌بنیان‌های فعال در حوزه‌های شهر هوشمند، مدیریت حمل و نقل، مدیریت پسماند می‌توانند در دایره تعاملات و حمایت‌های وزارت کشور قرار گیرند.

اینوتکس در حالی دوازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از 70 هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.

این دوره نمایشگاه با حضور بیش از  ۴۰۰شــرکت نــوآور و فنــاور در قالب غرفــه‌دار، ۷۰هزار مخاطب فعـــال در حوزه کسب و کار، ۱۵۰ سرمـــایه‌گذار، بیش از ۴۰۰ جلـــــسه B2B ، بیش از ۲۰ رویــــداد و بخش جنبی برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *