دوره جامع پرفورمنس مارکتینگ

دوره جامع پرفورمنس مارکتینگ

در یک نظرسنجی که در سال 2018 برگزار شد. بیش از 2300 مدیر ارشد مارکتینگ اعلام کردند به طور میانگین 62% بودجه مارکتینگ رو صرف بازاریابی عملگرا یا performance marketing میکنند. این آمار نشان دهنده اهمیت این موضوع در کسب وکارهای امروز است. اما بازاریابی عملگرا یا performance marketing چیست؟

ازاریابی عمل‌گرا، همان‌طور که از نامش پیداست، نوعی بازاریابی مبتنی بر عملکرد است. عملکرد تمام کانال های ورودی یک سازمان. در این مدل هدف رسیدن به بهینه ترین حالت برای هر عملکرد است.90% کار در بازاریابی عملگرا تست است. تست برای اصلاح وضعیت موجود. در پرفورمنس بر اساس دیتای موجود فرضیات مختلف برای اصلاح آن ساخته و با روش های مختلف تست می شود.تا کیفیت مارکتینگ سازمان بهتر شود. پرفورمنس مارکترها افرادی هستند مسلط بر جمع‌آوری هدفمند داده از رفتار مشریان بازار در لایه‌های مختلف که این داده‌ها را در کنار اطلاعات اندازه‌گیری شده از رفتار مارکتینگ سازمان خود قرار می‌دهند و نتایج بی‌نظیری استخراج می‌کنند.

دوره جامع پرفورمنس مارکتینگ دوره‌ای تخصصی برای تربیت افرادی دقیق، داده محور، مسلط به ابزار و تحلیل‌گر هست که بتوانند بصورت کاملا حرفه‌ای و اندازه‌گیری شده به پرسش‌های سازمان در حوزه بهبود شرایط مارکتینگ پاسخ داده یا حتی این پرسش‌ها را بر مبنای تحلیل‌های خود از پایه تغییر دهند.

دانش‌آموختگان دوره جامع پرفورمنس مارکتینگ توان ایجاد ارتباط فعال با تمام پست‌های واحد مارکتینگ سازمان را خواهند داشت. با سئوکاران، با تولیدکنندگان محتوا، با متخصصان تبلیغات و… . این افراد تحلیل‌گر در سازمان، زبان مشترک دارند و می‌توانند خروجی تمام این واحدها را اندازه‌گیری، ثبت و پردازش کنند؛ اثرات کار را در تعاملات بازار بسنجند و در نهایت با تحلیل‌های چند‌ وجهی و چند لایه نتایج شگفت‌انگیزی را بر روی میز مدیران ارشد ارائه می‌کنند. نتایجی تصمیم‌ساز و قابل تأمل!

دوره جامع پرفورمنس مارکتینگ که به مدت بیش از 140 ساعت برگزار می‌شود، ابعاد مختلف بازاریابی عملگرا را به شما معرفی کرده و این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با فعالیت‌های یک پرفورمنس مارکتر آشنا شوید و از تجربه افراد متخصص این حوزه بهرهمند شوید.چالش های موجود را شناسایی کنید و با انجام یک پروژه واقعی در طول دوره با راهکارهای حل این چالش ها آشنا شوید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *