عرضه ۶۲ محصول فناورانه دانش بنیان در رویداد «پلیس هوشمند»

محصول فناورانه در رویداد پلیس هوشمند

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا به نقل از کسب و کار نیوز- رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: در رویداد پلیس هوشمند، ۶۲ شرکت دانش‌بنیان محصولات و خدمات فناورانه خود را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اسدی در مراسم افتتاحیه رویداد پلیس هوشمند که امروز با حضور سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، امید رضایی فر سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، رضا باقری اصل رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات و سردار دولتخواه معاون فناوری اطلاعات فراجا در محل صندوق نوآوری شکوفایی برگزار شد، اظهار کرد: ابتدای اردیبهشت ماه امسال به منظور برگزاری این رویداد جلسات متعددی با همکاری فراجا و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم برگزار شد و ۸۰۰ متقاضی از پارک‌های سراسر کشور برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بعد از غربالگری ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان انتخاب شدند، گفت: با تک‌تک این شرکت‌ها تماس گرفته شد و در نهایت ۱۳۵ شرکت مورد تأیید قرار گرفت و امروز ۶۲ شرکت دانش‌بنیان با محصولات و خدمات فناورانه خود در این نمایشگاه حضور دارند.

وی همچنین از همکاری ۲۰ پارک علم و فناوری در این رویداد خبر داد و افزود: پارک دانشگاه امیرکبیر، شهید بهشتی، پارک خوارزمی، علم و صنعت، پارک شریف، پارک خلیج فارس و خراسان شمالی و … از جمله این پارک ها به شمار می روند.

اسدی بیان کرد: این نمایشگاه امروز کار خود را آغاز کرد و فردا سه شنبه دوم خرداد ماه با استقرار شرکت های دانش بنیان در میزهای مرتبط و برگزاری جلسات میز تخصصی B۲B، ارائه نیازهای فناورانه پلیس و تبادل تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان ادامه دارد.

وی ضمن بیان این مطلب که پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان قطب پارک‌های علم و فناوری برای رفع نیازهای فراجا انتخاب شده است، ادامه داد: البته این اولین رویدادی نیست که با همکاری فراجا برگزار می‌شود و آذر ماه سال گذشته نیز نمایشگاهی در این راستا برگزار شد.

به گزارش مهر، نخستین رویداد عرضه و تقاضای فناوری «پلیس هوشمند» با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز دوشنبه یکم خردادماه در محل صندوق نوآوری آغاز به کار کرد و این رویداد تا فردا به کار خود ادامه می دهد.

ارتباطات رادیویی، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و ارتباطات، زیرساخت، مراقبت و الکترونیک، تحلیل هوشمند داده (طراحی و پیاده سازی پلتفرم، حکمرانی داده و …) و کشف علمی و هوشمند جرایم و … از جمله محورهای این رویداد به شمار می رود و شرکت های دانش بنیان با محصولات و خدمات متنوع در این حوزه ها در این رویداد حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *