دستیار Copilot مایکروسافت 365 به مرورگر اج می‌آید و از پلاگین‌ها پشتیبانی می‌کند

Copilot

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا به نقل از دیجیاتو، دستیار هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت 365 قرار است از پلاگین‌ها پشتیبانی کند تا کارکردهای بیشتری را در دسترس کاربران قرار دهد. به‌علاوه، مایکروسافت می‌گوید این Copilot را به مرورگر اج اضافه می‌کند تا بتوانید با اطلاعات صفحات وب از آن استفاده کنید.

مایکروسافت در کنفرانس بیلد 2023 اعلام کرد که Microsoft 365 Copilot از سه نوع پلاگین پشتیبانی می‌کند. پلاگین‌هایی که در ChatGPT هم آن‌ها را دیده‌ایم، افزونه‌های پیام Teams، و کانکتورهای Power Platform.

دسترسی زودهنگام به این قابلیت‌ها با بیش از 50 پلاگین ازجمله پلاگین‌های Atlassian و ادوبی آغاز می‌شود. اما گفته شده که در نهایت با عرضه عمومی، تعداد این پلاگین‌ها به هزاران عدد خواهد رسید.

Copilot مایکروسافت 365 به مرورگر اج می‌آید

از سوی دیگر، مایکروسافت می‌گوید Copilot مایکروسافت 365 به مرورگر اج اضافه می‌شود تا کاربر بتواند با کمک هر چیزی که در سطح وب می‌بیند، دیگر امور خود را در سایر اپلیکیشن‌ها ازجمله اسناد آفیس، ایمیل‌های اوت‌لوک و غیره تکمیل کند.

به‌عبارت دیگر، فرض کنید که شما مسئول فروش یک شرکت هستید و به وب‌سایت یکی از مشتریان بالقوه خود رفته‌اید. در آن‌جا می‌توانید از Copilot بخواهید تا داده‌هایی را که مربوط به موضوعات مورد بحث در جلسات، ایمیل‌ها و چت‌ها بوده، برای شما خلاصه کند. این دستیار هوشمند همچنین می‌تواند پیشنهاد استفاده از اطلاعات موجود در صفحه را بدهد و حتی برای رئیس‌تان بنویسد که شرایط این مشتری به چه شکلی در حال پیش‌رفتن است.

نسخه جدید Copilot در مرورگر اج در نوار کناری مرورگر می‌ماند و می‌تواند در حین مرور وب به شما کمک کند. این دستیار هم مثل سایر نمونه‌های آن که توسط مایکروسافت ارائه شده است، ظاهری شبیه به پنجره بینگ چت دارد که می‌توانید سؤالات مختلفی از آن بپرسید.

Copilot مایکروسافت 365 در ترکیب با مرورگر اج شهودی‌تر عمل می‌کند و به پیروی از زمینه محتوایی می‌پردازد که در مرورگر در حال مشاهده‌اش هستید. و با این کار می‌تواند پاسخ‌های بهتری به شما بدهد. گفتنی است که پلاگین‌های Copilot مایکروسافت 365 در نسخه مرورگر اج هم کار می‌کنند و می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *