وبینار آنلاین دوره جامع ادمین اینستاگرام

عکس دوره

توضیحات

آموزش تخصصی چراغ راه موفقیت شما

اگر تخصص و مهارتی دارید که می‌توانید از همین تخصص و مهارت به راحتی در اینستاگرام کسب درآمد کنید و در این وبینار ما قدم به قدم در کنار شما خواهیم بود.

اگر تخصص و مهارتی ندارید و هنوز ایده‌ای پیدا نکرده‌اید، اصلا جای نگرانی نیست! تنها کافیست در این دوره ی آموزشی به صورت حرفه ای شغل ادمینی پیج های اینستاگرام را آموزش ببینید و در گوگل سرچ کنید: استخدام ادمین یا مدیریت پیج اینستاگرام ! هزاران فرصت شغلی در بهترین شرکت‌ها با بهترین درآمدها هم به صورت دورکاری و هم حضوری وجود دارد!

اگر دوست دارید کسب و کاری راه‌اندازی کنید مطمئن باشید در این کلاس به ایده های جدیدی خواهید رسید و همچنین می توانید با کمک و راهنمایی استادان این کلاس، ایده‌ی خود را عملی کنید.

فقط و فقط شرکت در دوره های اینستاگرام مارکتینگ شما رو به ادمین حرفه ای تبدیل نمیکنه! 

بله درست خواندید!

به تجربه افراد زیادی را دیده‌ایم که در چندین دوره ادمین اینستاگرام شرکت کرده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. چرا که فقط آموزش دیدن کافی نیست! در کنار آموزش‌ها باید به دانسته‌هایی که یاد میگیرید عمل کنید.در این دوره شما ۷ روز تا جلسه بعدی فرصت دارید تا تمام تمرین‌های کلاس را انجام دهید و به پشتیبان گزارش دهید و البته لحظه به لحظه پشتیبان، تمام تمرین های شما را بررسی و کنترل می کند و دقیقا در همین مرحله با آموزش و تمرین‌های کلاس، به ادمین حرفه ای تبدیل خواهید شد. لازم به ذکر است این پشتیبان در تمام جلسات شما را راهنمایی و مربیگری میکند تا به نتیجه مطلوب و ایده‌آل برسید.

پشتیبانی کامل و حرفه ای یکی از اصلی ترین ویژگی های دوره ی ادمینی اینستاگرام است.این دوره ی آموزشی  از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که سرفصل های آن را با هم بررسی می کنیم:

موارد فنی بیزینس پیج اینستاگرام
تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام و روش کار با اپلیکیشن های محتوا ساز
مذاکره فروش و مذاکره با کارفرما در اینستاگرام
 برنامه ریزی کسب و کار در اینستاگرام

حمیدرضا خاکپور
  • مدرس دیجیتال مارکتینگ دوره های مدیریت جامع مد در ایران
  • مدرس دوره های استراتژی تولید محتوای خانه طراحان زیورآلات ایرانی
  • مشاور و استراتژیست دیجیتال برندینگ 

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این وبینار روی این متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *