وبینار استراتژی چیدن تقویم محتوا بر اساس سئو

استراتژی چیدن تقویم محتوا بر اساس سئو

چیدن پلن محتوا بر اساس اصول سئو یکی از گام‌های مهم در فرایند یادگیری و همچنین اجرای یک پروژه سئو است. بعد از اینکه کیورد ریسرچ رو انجام دادیم، حالا نوبت به این می‌رسه که این کیوردها رو باید چطور دسته بندی کنیم؟

اولویت تولید محتوا با کدوم یکی از کیوردها و صفحات سایته؟

اول باید برای صفحه کتگوری تولید محتوا کنیم یا مقالات بلاگ و پروداکت‌ها؟ چه جنس محتوایی باید تولید بشه؟ و…

در این وبینار به صورت عملی یاد می‌گیریم که چطور باید یه پلن محتوای خوب بنویسیم، چطور با تیم محتوا ارتباط بگیریم، برای محتواهای جدید و محتوای قدیمی سایت چطور استراتژی بچینیم، روند آپدیت محتواها به چه صورت باید انجام بشه و همچنین درباره ابزارهایی که بهمون در این مسیر کمک می‌کنن، کامل صحبت می‌کنیم.

درباره مدرس

من لیان طالب زاده هستم که در حال حاضر به عنوان کارشناس سئوی یکتانت مشغول به کار هستم. از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شدم و بیش از ۳ سال است که به صورت تخصصی در زمینه سئو با برندهای معتبری از جمله ایران هاست، فروشگاه اینترنتی ایسام و چندین سایت دیگر ایرانی و خارجی در زمینه‌های ارز دیجیتال، فروشگاهی (ایکامرس) عطر، پوشاک، مبلمان و لوازم منزل، لوازم بهداشتی، آرایشی و… همکاری داشتم و همین هم باعث شده تا تجربه زیادی در مدیریت پروژه‌های مختلف داشته باشم.

در این وبینار قصد دارم تا درباره استراتژی چیدن پلن محتوای سایت‌ها (به ویژه سایت‌های فروشگاهی که جامعیت و پیچیدگی بیشتری دارند) به صورت کامل و همچنین بر اساس تجربه خودم صحبت کنم تا در پایان این جلسه بتونید تمام مراحل رو برای کسب و کار و پروژه‌های خودتون پیاده‌سازی کنید.

سرفصل‌های وبینار

  1. اصول چیدن تقویم محتوا برای صفحات کتگوری، پروداکت و مقاله‌های بلاگ
  2. نحوه صحیح دادن سفارش محتوا به تیم کانتنت
  3. نحوه مدیریت و بررسی محتواهای تولید شده توسط تیم کانتنت
  4. چیدن استراتژی برای محتوای قدیمی سایت و آپدیت آن‌ها
  5. ابزارهای مهم در چیدن استراتژی پلن محتوا + مدیریت محتواها

مخاطبین

این وبینار برای چه افرادی مناسبه؟

  • متخصصان سئو
  • افرادی که در حال یادگیری سئو هستند
  • مدیران و کارشناس‌های تولید محتوا
  • صاحبان کسب و کارهای آنلاین (فروشگاهی، پابلیشری و…)

به طور کلی اگر در حال  یادگیری سئو هستین، یا اگر به عنوان کارشناس سئو و یا محتوا مشغول به کار هستین، این وبینار برای شما مناسبه. زیرا در این وبینار یاد می‌گیریم که یه تقویم محتوایی خوب و بر اساس اصول سئو چگونه باید چیده بشه،‌ اولویت تولید با کدام یکی از صفحات کتگوری، محصول و یا بلاکه و استراتژی صحیح برای محتواهای قدیمی سایت چیه.

سوالات متداول

۱. اگر تازه در حال یادگیری سئو هستم یا جونیور هستم، این وبینار برام کاربردیه؟

بله، چیدن تقویم محتوای سایت یکی از اولین کارهاییه که توی مسیر یادگیری و اجرای کارهای سئو باید انجام بدیم و نیازه که یادش بگیریم

اگر به عنوان کارشناس/ مدیر محتوا مشغول به کارم،‌ این وبینارم برام کاربردیه؟

بله، تیم محتوا ارتباط خیلی تنگاتنگی با تیم سئو داره و دونستن این نکات بهتون دید میده که بتونین به صورت حرفه‌ای‌تری پلن محتوای سایت رو بچینید.

۲. بعد از دیدن این وبینار می‌تونم پلن محتوای هر سایتی رو بچینم؟

بله، توی این وبینار تمام مراحلی رو که باید از ۰ تا ۱۰۰ انجام بشه، به صورت عملی توضیح می‌دم تا بتونی برای هر سایتی در زمینه‌های مختلف ازش استفاده کنی. در واقع قراره اینجا بهت ماهی‌گیری رو یاد بدم

ویدیوی وبینار سیو میشه؟

بله، وبینار ضبط میشه و ویدیوی اون در پنلتون قرار میگیره

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *