وبینار بلاک چین – سالیدیتی – قرارداد هوشمند

وبینار-بلاک-چین

توضیحات

اگر می خواهید بدانید سالیدیتی چیست ؟ می بایستی قبل از آن در مورد بلاک چین بدانیم . بلاک چین یک شبکه ی غیر متمرکز ایمن است که به زبان ساده کار سرورها را در دنیای متمرکز انجام می دهد.
شبکه متمرکز مثل شبکه ی فعلی بانک ها ، دانشگاه ها و وب سایت‌ها است که همه دارای یک سرور می باشند.همه ی اطلاعات روی این سرورها ذخیره می شود . بلاک چین یک شبکه ی غیرمتمرکز است که اطلاعات روی آن ( رایانه های همه ی اعضای شبکه ) ذخیره می شود . متمرکزها (سرورها) در اختیار یک نهاد ، دولت یا شخص است و غیرمتمرکز ها در اختیار کلیه افراد حاضر در شبکه می باشد . یعنی اطلاعات به جای ثبت در یک مکان بین اعضای شبکه توسط ماینرها به اشتراک گذاشته می شود.این یعنی دنیای غیر متمرکز که هیچ نهاد ، سازمان و ارگانی برای اعضا تصمیم نمی گیرد و خود اعضا به موارد رای می دهند.

جهان در حال حرکت از سمت شبکه های متمرکز به سمت غیرمتمرکز است و در همه ی حوزه ها اطلاعات اکثر سرورها در آینده به بلاک منتقل می شود. ارزهای دیجیتال یکی از قابلیت های بلاک چین هستند و همان طور که در سالهای گذشته مشاهده کرده اید جای پول های کاغذی ( متمرکز ) را گرفته اند و این ارزهای دیجیتال ( غیرمتمرکز ) رو به رشد هستند .پس همانطور که گفتیم پول نیز متمرکز و غیر متمرکز دارد. در کنار مزیت ایمن بودن بلاک چین ، می توان به موارد مهم دیگری نیز اشاره کرد . شبکه ی کارت سوخت خودرو نیز یک شبکه ی متمرکز است یعنی همه ی اطلاعات روی سرورها ثبت می شود .

زمان برگزاری : جمعه ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۳

برای کسب اطلاعات بیشتر وشرکت در این وبینار روی این متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *