وبینار دوره جامع 30 ساعته power BI

وبینار power bi

امروزه نرم افزارها جزو جدانشدنی هر کسب و کاری هستند و در ثبت و نگهداری دیتاها نقش اساسی دارند (حتی در یک سوپرمارکت کوچک هم دیتاهایی با اهداف خاصی ذخیره شده اند).

بنابراین روزانه و حتی در لحظه دیتا تولید می‌شود و باید با ابزارهای خاصی تحلیل شوند. این موضوع برای کسب‌وکارهای بزرگ که مدام دیتاهای مختلف را در بسترهای مختلفی (مثل اکسل، بانک های اطلاعاتی) تولید می‌کنند بسیار حائز اهمیت است و باید به صورت مستمر جمع آوری و آنالیز شوند تا به مدیریت جهت تصمیم‌گیری‌های آتی کمک کند.

یکی از ابزارهایی که در این جهت به کسب‌وکارها کمک خواهد کرد نرم افزار Power BI Desktop هست.

با استفاده از این نرم افزار امکان جمع‌آوری حجم وسیعی از دیتا از بسترهای مختلف جهت آنالیز و رسیدن به یک هدف خاصی که مد نظر مدیریت می‌باشد وجود دارد.

ضمن اینکه با استفاده از این نرم‌افزار به صورت سلف سرویس می‌توانید هر تحلیلی که براساس یک شاخصی در مجموعه شما تعریف شده دست پیدا کنید و در کمترین زمان ممکن و به طور دقیق حجم وسیعی از داده‌ها را خلاصه کرده و با توجه به عملکرد گذشته مجموعه نسبت به آینده تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

محبوبیت نرم افزار پاور‌بی‌آی به دلیل سادگی و سلف سرویس بودن آن هست. همچنین تنوع ویژوال‌های آن قدرت مانور بیشتری را به کاربران این نرم‌افزار می‌دهد.

ما در دوره جامع power bi به شما یاد خواهیم داد که چگونه این نرم افزار را نصب کرده و از امکانات فوق‌العاده آن در جهت ساخت داشبورد و آنالیز دیتاهای خودتان استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید. هنگام ثبت نام 20% تخفیف با کد تخفیف vanda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *