وبینار رایگان اسکواد ثروت‌ ساز کسب و کارها

ثروت ساز کسب و کارها

دوستان عزیزم سلام. رضا پیروز هستم نویسنده کتاب نان درمحتواست، بنیانگذار کسب از نت (kasbAzNet.ir) و مدرس این وبینار.

همه ما می‌دانیم که با افزایش قیمت ارز و نرخ تورم در کشور، هزینه‌های کسب‌وکارها مثل رهن و اجاره، حقوق پرسنل، هزینه مواد اولیه و مبلغ کالای خریداری شده از تامین کننده و یا پخش کننده به شدت افزایش یافته است. از طرفی قدرت خرید مردم نیز پایین آمده و همین موضوع نیز رقابت بین کسب‌وکارها را زیاد کرده است. فرقی هم نمی‌کند، چه کسب‌وکار داریم و چه به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستیم، این شرایط کار ما را سخت کرده است.

خوب راه حل چیست؟ در این شرایط سخت چه کاری باید انجام دهیم؟ آیا باید بیخیال کسب‌وکار خود و درآمد خوبی که در این شرایط هم می‌توان داشت شویم؟

دوستان عزیزم، این بحران‌ها در طول تاریخ و در تمام کشورها به طرق مختلف وجود داشته‌ است و در آینده باز هم از این بحران‌ها وجود خواهد داشت و این موضوع دست من و شما نیست. اما دوام آوردن در این شرایط و تغییر روش که همسو با نیاز بازار باشد و به رشد کسب و کار ما کمک کند، وظیفه من و شماست.

از قدیم گفته‌اند هر مشکلی یک راه‌حلی دارد. راه‌حل مقابله با این شرایط سخت و رشد کسب‌وکار ما و مهم تر از همه کسب درآمد عالی حتی در این شرایط سخت، یادگیری اسکواد ثروت‌ساز کسب‌وکارها  و استفاده از آن برای کسب درآمد است. 

اما ممکن است در همین ابتدا این سوال برای شما پیش آمده که اسکواد یعنی چه و چرا ما اسم اسکواد ثروت‌ساز کسب‌وکارها را برای این وبینار انتخاب کرده‌ایم؟

جالبه که بدانید انتخاب این اسم کاملا استراتژیک و هدفمند می‌باشد و انتخاب آن اصلا تصادفی نیست. کلمه اسکواد به معنی تیم و گروه است که بیشتر برای تیم‌های ورزشی گروهی علی‌الخصوص فوتبال استفاده می‌شود. درواقع سرمربی تیم فوتبال لیست بازیکنان و چینش آنها را در قالب یک اسکواد انجام می‌دهد. مثل اسکواد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر.


یک تیم فوتبال با اسکواد اعلام شده توسط سرمربی تیم، زمانی در زمین مسابقه بر رقبای خود پیروز خواهد شد که سه پارامتر زیر را داشته باشد:

یک سرمربی با دانش بالا و ذهنیت برنده

زمین خوب 

بازیکنان حرفه‌ای
 

اما اسکواد یک تیم فوتبال چه ارتباطی به اسکواد کسب‌وکارهای اینترنتی دارد؟
در کسب‌وکارهای اینترنتی هم به همین صورت است. شما زمانی از طریق وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود مثل اینستاگرام درآمد بالائی خواهید داشت که اسکواد کسب‌کار خود که شامل 5 پارامتر اصلی زیر است را ساخته باشید:

یک ذهنیت برنده داشته باشید و البته دانش و مهارت لازم برای ساخت یک کسب‌وکار اینترنتی پولساز را کسب کنید (سرمربی تیم).

یک یا چند بستر مناسب برای ساخت کسب‌وکار اینترنتی خود انتخاب کنید (زمین خوب).

محتوای جذاب و باکیفیت در راستای نیاز و علاقه مخاطبان خود تولید و در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید (بازیکنان حرفه‌ای).

به صورت ارگانیک (رایگان) و غیرارگانیک (با تبلیغات آنلاین) ترافیک ایجاد کنید و مخاطبان هدفمند جذب  کنید (بازیساز یا پیل میکر حرفه‎‌ای).

با نرخ تبدیل بالا مخاطبان هدف جذب شده را به مشتری تبدیل کنید و کسب درآمد کنید(فورواردهایی با شم گلزنی بالا). 

در وبینار اسکواد ثروت‌ساز کسب‌وکارها،  یک فرمول دقیق و 5 مرحله‌ای برای ساخت اسکواد ثروت‌ساز با 5 پارامتر بالا را به شما خواهم گفت که با استفاده از آن می‌توانید یک کسب‌وکار اینترنتی پولساز بسازید و به درآمد اینترنتی روزانه حداقل یک میلیون تومان برسید.

وبینار اسکواد ثروت‌ساز کسب‌وکارها نتیجه بیش از 15 سال فعالیت من در حوزه برنامه نویسی، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ است که قول می‌دهم در صورت اجرای مطالب آن بعد از وبینار، کسب‌وکار و درآمد شما متحول خواهد شد.

حداقل مبلغی که برای این وبینار می‌توان درنظر گرفت، یک میلیون تومان است. اما برای شما که جزء معدود افراد جامعه هستید که برای خودتان ارزش قائلید و برای آموزش خود زمان می‌گذارید، 100 درصد تخفیف در نظر گرفته‌ایم و کاملا رایگان می‌باشد و یک هدیه دو میلیون تومانی هم برای شما در نظر گرفته‌ایم.

فقط به خاطر بالابودن کیفیت وبینار، ظرفیت آن را محدود کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنم اگر شخص عمل گرایی هستید و تصمیم جدی گرفته‌اید تا در سال جدید یک تغییر بزرگ در زندگی و کسب‌وکارتان ایجاد کنید، همین الان ثبت نام کنید. درغیر اینصورت لطفا ثبت نام نکنید تا افرادی که عمل‌گرا هستند از این فرصت استفاده کنند.

در این وبینار یک هدیه دو میلیون تومانی هم برای شما خواهیم داشت.

ظرفیت وبینار محدود است. پس این فرصت را از دست ندهید و همین الان ثبت نام کنید. 

سرفصل‌های وبینار:

سه عامل اصلی برای کسب دستاوردهای بزرگ و درآمد بالا با اسکواد ثروت‌ساز 

فرمول دقیق و 5 مرحله‌ای برای ساخت اسکواد ثروت ساز

مراحل طراحی سایت با سایت‌ساز وردپرس بدون کدنویسی

۱+۳ روش برای تولید محتوای حرفه ای

روش‌های ایجاد ترافیک( سئو / تبلیغات آنلاین)

فرمول 3چ برای فروش‌های انفجاری

معرفی هوش مصنوعی ChatGPT و نحوه استفاده از آن برای افزایش سرعت تولید محتوای خود تا سه برابر

و ده‌ها نکته کاربردی دیگر  

مخاطبان دوره:

مدرسانی که قصد فروش  محصولات آموزشی خود را از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام دارند.

افرادی که قصد دارند به صورت آزاد یا فریلنس پروژه‌ بگیرند و کسب درآمد کنند. مثل طراحان سایت، متخصصین سئو و دیجیتال مارکترها

افرادی که قصد دارند به عنوان طراح سایت، متخصص سئو، دیجیتال مارکتر و مدیر دیجیتال مارکتینگ با حقوق عالی در شرکت‌ها استخدام شوند.

کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکاری که قصد فروش آنلاین محصولات و خدمات خود را از طریق سایت و پیج اینستاگرام ر دارند.

کارمندانی که قصد ساخت یک کسب‌وکار اینترنتی در کنار شغل خود و کسب درآمد از آن را دارند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *