وبینار کارگاه لینک سازی حرفه ای در سئو به همراه پروژه عملی رپورتاژ آگهی

وبینار کارگاه لینک سازی

در کارگاه لینک‌سازی آکادمی اکولرن چه می‌آموزیم؟  

در این کارگاه ابتدا با مفاهیم لینک‌سازی مدرن آشنا شده و در ادامه تکنیک‌های کاربردی برای لینک‌سازی داخلی، لینک‌سازی رایگان، طراحی کمپین رپورتاژ آگهی و خرید بک‌لینک را می‌آموزیم. این کارگاه شامل 7 فصل می‌باشد:

  1. مفاهیم لینک‌سازی؛ شناخت آناتومی لینک و سیستم گردش خون
  2. لینک‌سازی داخلی؛ بهترین لینک را از سایت خودمان بگیریم!
  3. لینک‌سازی رایگان؛ فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و بسترهای باز
  4. کمپین رپورتاژ آگهی؛ رپورتاژ آگهی بک‌لینک نیست!
  5. بک لینک متنی؛ بندبازی روی طناب گوگل!
  6. برنامه اجرایی؛ بررسی موردی بر اساس ماهیت سایت
  7. طراحی یک کمپین رپورتاژ آگهی؛ کارگاه عملی

مفاهیم لینک سازی 

در این کارگاه ابتدا با مفاهیم مهمی شامل الگوریتم پنگوئن، Anchor Text، لینک نوفالو، اعتبار دامنه، صفحه لندینگ، محل قرارگیری لینک و عصاره لینک (Link Juice) آشنا شده و با بررسی  خط قرمزهای گوگل در لینک‌سازی خارجی، عوامل تاثیرگذار بر تدوین استراتژی لینک‌سازی را مشخص می‌کنیم.

برای آنکه این مفاهیم را بهتر درک کنیم، ارزش و تاثیر روش‌های لینک‌سازی را با المان‌های گرافیکی شبیه‌سازی کرده و میزان اعتبار منتقل شده میان صفحات را به گردش خون در بدن انسان تشبیه می‌کنیم.

سایت‌های اینترنتی را می‌توان براساس موضوع، گستردگی محتوا، ماهیت صفحات و از همه مهم‌تر لینک‌های دریافتی و ارجاعی؛ به چهار دسته اصلی با گروه خونی O، A، B و AB تقسیم‌بندی کرد. شناخت این مدل دسته‌بندی و استفاده از آن کاربردی‌ترین معیار ما برای انتخاب استراتژی و ایجاد ارتباط میان سایت خود و سایر صفحات وب است.

لینکسازی داخلی 

لینک‌سازی داخلی، اولین و مهمترین وظیفه ما برای کمک به درک بهتر سایت توسط ربات‌های گوگل و کسب جایگاه در نتایج جستجو است. ارزش و تاثیر لینک‌های داخلی به اندازه بک لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنیم. برای تدوین استراژی مناسب، محتوای صفحات را به چند بخش اصلی تقسیم می‌کنیم که عبارتند از:

  • هدر و فوتر
  • محتوای اصلی
  • سایدبار و محتوای کمکی

در ادامه، متناسب با ارزش و عملکرد هر بخش استراتژی دقیق و کاربردی برای لینک سازی داخلی سایت ارائه خواهیم کرد.

در گام بعدی با انواع صفحات وب آشنا شده و استراتژی‌های کاربردی برای طراحی معماری صفحات و لینک‌سازی داخلی میان آن‌ها را بررسی می‌کنیم. این کار موجب می‌شود تا گردش خون (اعتبار) میان صفحات داخلی سایت مدیریت شده و هر بخش متناسب با موضوع و اهمیت خود ارزش‌گذاری و تقویت شود.

معماری محتوا و ایجاد ارتباط معنادار میان صفحات (از طریق لینک‌سازی داخلی) نه تنها به درک بهتر گوگل از صفحات سایت کمک می‌کند، بر بهبود تجربه کاربری و دسترسی بهتر به صفحات نهایی تاثیرگذار است.

در پایان هر گروه از صفحات شامل بخش‌های فروشگاه و محتوایی را تحلیل کرده و با بررسی نمونه‌های موفق، تکنیک‌های کاربردی برای لینک‌سازی داخلی را یاد می‌گیریم.

به شما اطمینان می‌دهیم با یادگیری و اجرای این نکات حداقل برای ورود به صفحه اول نتایج جستجو نیازی به هزینه‌های سنگین در لینک‌سازی خارجی یعنی خرید رپورتاژ یا بک‌لینک نخواهید داشت.

پروژه عملی رپورتاژ اگهی

خرید رپورتاژ آگهی، شاید ایمن‌ترین راه برای افزایش اعتبار سایت و بهبود رتبه از طریق لینک‌سازی باشد ولی این تکنیکِ به ظاهر ساده، پیچیدگی‌های بسیاری در زمان اجرا خواهد داشت. اصلا بعید نیست که با صرف هزینه‌های بالا و خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر باز هم نتیجه لازم را کسب نکنیم.

رپورتاژ آگهی؛ بک‌لینک نیست! ترکیبی ایده‌آل از تولید محتوا و خرید بک‌لینک است

برای کسبِ بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی، باید یک بررسی دقیق از سایت های ارائه‌دهنده، کلمات هدف و صفحات لندینگ داشته باشیم و طی برنامه ریزی زمانی مشخصی اهداف خود را پیاده سازی کنیم.

در کارگاه آموزش حرفه‌ای لینک سازی راهنمایی جامع برای انتخاب سایت آگهی دهنده، انتخاب کلمات و صفحات هدف، نگارش صحیح متن رپورتاژ، افزایش تاثیر رپورتاژ و برنامه زمانی انتشار در سایت‌ها، ارائه خواهیم کرد.

سرفصل‌های وبینار
  1. مفاهیم لینک‌سازی؛ شناخت آناتومی لینک و سیستم گردش خون
  2. لینک‌سازی داخلی؛ بهترین لینک را از سایت خودمان بگیریم!
  3. لینک‌سازی رایگان؛ فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و بسترهای باز
  4. کمپین رپورتاژ آگهی؛ رپورتاژ آگهی بک‌لینک نیست!
  5. بک لینک متنی؛ بندبازی روی طناب گوگل!
  6. برنامه اجرایی؛ بررسی موردی بر اساس ماهیت سایت
  7. طراحی یک کمپین رپورتاژ آگهی؛ کارگاه عملی
مخاطبین

علاقه مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ 

صاحبان وب سایت که میخواهند سئو سایت را خودشان انجام دهند

دانشجویانی که به دنبال کار نیمه وقت هستند 

کارمندان دیجیتتل مارکتینگ که به دنبال ترفیع رتبه هستند 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید. هنگام ثبت نام 20% تخفیف با کد تخفیف vanda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *