درباره راه‌اندازی مرکز تسهیل کارآفرینی و فروشگاه دست‌آفرین

مرکز کارافرینی دست افرین

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

شهردار منطقه ۱۳ از راه‌اندازی مرکز پویش تسهیل کارآفرینی و فروشگاه دست آفرین با عنوان «توتیا» در این منطقه خبر داد.

به نقل از مهر، «محمدهادی علی احمدی» در خصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی مرکز توتیا گفت: در گام نخست عملیات عمرانی جهت آماده‌سازی و راه‌اندازی مرکز پویش «توسعه و تسهیل کارآفرینی و فروشگاه دست آفرین» با هدف حمایت از جوانان و نوجوانان در راستای نوآوری‌های نوین و تکنولوژی روز آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته میان سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و اداره امور آسیب‌های اجتماعی با هدف ارائه خدمات برای توسعه حرفه‌های جدید افزود: تا زمان آماده شدن فضای اختصاص یافته به مرکز توتیا، کارآفرینان فعال سطح منطقه شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا پس از راه اندازی مجموعه مذکور، فعالیت خود را به صورت گسترده ادامه دهند.

علی احمدی اظهار کرد: در قالب این طرح افراد مستعد و علاقه‌مند به ویژه کارآفرینان مراکز نوپا تحت آموزش و ارتقای توانمندی‌های برنامه‌ریزی و تسهیل‌گری برای توسعه کسب و کار، توانمندسازی و کارآفرینی اجتماعی قرار می‌گیرند.

شهردار منطقه ۱۳، محله محوری و تسهیل‌گری در توسعه کسب و کار را محوریت توسعه کسب و کار دانست و اظهار کرد: در تلاشیم تا با ایجاد اشتغال و کارآفرینی در این منطقه به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم و به تبع آن به شهری پایدار و پویا برسیم.

وی توسعه و بهبود کسب و کار مانند شبکه‌سازی کارجویان و کسب و کارهای محلی، توسعه زنجیره ارزش، ایجاد صندوق‌های خرد مردمی و محله‌ای، ارتقای مهارت جمعی و به همرسانی لایه‌های مختلف زنجیره ارزش و روش‌های جدید بازاریابی و فروش برای مشاغل خرد و خانگی را از اهداف راه‌اندازی مراکز توتیا برشمرد و اظهار کرد: این مرکز یکی از مراکز نوآوری فعال در شهر تهران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *