علی نقیب: دستیابی به اهداف توسعه‌ای کشور منوط به افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد است

اهداف توسعه ای

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در اولین همایش کانون کارآفرینی این استان گفت: دستیابی به اهداف توسعه‌ای کشور منوط به افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور است.

 علی نقیب با اشاره نقش اهمیت بیشتر کارآفرینان دانشگاهی در مقایسه با دیگر کارآفرینان گفت: در راستای کارآفرینی، نیاز به توسعه نسل جدیدی از کارآفرینان داریم که قادر به شناخت و کسب مزیت از فرصت‌های کسب ‌و ‌کار در حوزه زیست‌بوم دانش‌بنیان‌ها هستند. 

وی ادامه داد: ما در کانون سعی داریم در مرحله اول به شناسایی مسایل پیرامون کارآفرینی بپردازیم و سپس بر اساس اولویت‌ها عمل کنیم. 

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران به چالش‌های پیش‌روی کارآفرینی اشاره کرد و اظهار داشت: بر سر راه کارآفرینی در کشور به‌طور عام و در بخش خصوصی به‌طور خاص موانعی قرار دارد اما کارآفرین گرفتار مثلث ذهنی نمی‌توانم، نمی‌گذارند و نمی‌شود، نیست و همواره درصدد پیدا کردن راهی برای رسیدن به اهداف خود است.

کانون کارآفرینی استان تهران با هدف ترویج و گسترش کارآفرینی و به منظور ساماندهی و فراهم کردن امکان بهره‌برداری بیشتر از سرمایه‌گذاری و تولید، استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست‌اندرکاران، حمایت از بهبود فضای کسب و کار و پاسخگویی به مشکلات و نارسائی‌های موجود در چارچوب قوانین کشور و شبکه‌سازی و ایجاد تشکل در میان کارآفرینان دانشگاهی کشور تاسیس شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *