برگزاری جلسه هماهنگی، بحث، تبادل‌نظر و پرسش و پاسخ بانوان منتخب منتور و دبیران شهرستان‌های استان اصفهان به میزبانی استانداری اصفهان

جلسه استانداری

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

️این جلسه در تاریخ چهارشنبه 1402/11/18 با حضور سرکار خانم استکی مدیر کل امور بانوان استان اصفهان، سرکار خانم آقابزرگی فعال و نخبه اقتصادی در حوزه صادرات و جناب آقای دکتر سیدمحمدعلی مصطفوی مشاور سرکار خانم استکی و دبیر و مجری طرح اشتغال‌پذیری بانوان برگزار گردید.

️ در این نشست ابتدا سرکار خانم استکی ضمن تشکر و خوشامدگویی به بانوان گرامی از همراهی و مساعدت آنها در طرح تقدیر و تشکر نموده و حمایت همه جانبه‌ی خود از تمام بانوان کارآفرین استان اعلام نمودند. سپس دکتر مصطفوی در رابطه با اهداف، برنامه‌ها و نقشه‌ی‌راه این طرح گزارش کاملی ارائه نموده و با رونمایی از سایت وندا‌مارکت(دارا بانو)، محصولات بارگذاری شده از بانوان شهرستانی در این سایت را برای مدعوین به نمایش گذاشتند.

هدف از این نشست که پس از پایان دوره‌ی توسعه مهارت‌های ارتباطی در کسب‌و‌کار و دوره تولید محتوا با نرم‌افزار کانوا برنامه‌ریزی گردید؛ پیشبرد هرچه بهتر طرح توانمندسازی و اشتغال پذیری بانوان است.

️در آخر جناب دکتر مصطفوی در رابطه با ماموریت منتورهای بزرگوار مبنی بر تدریس در شهرستان‌های مربوطه در راستای راه‌اندازی کسب‌و‌کار بانوان شهرستانی، و در رابطه با ماموریت بانوان دبیر شهرستانی، مبنی بر شناسایی بانوان دارای محصول جهت بارگذاری و فروش در سایت‌های مورد نظر، توضیحاتی را ارائه نمودند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *