سیستم هوش مصنوعی قدرتمند متا

چت جی بی تی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب وکارهای نوین جوانان وندا:

شرکت متا در حال تلاش برای ساخت یک سیستم هوش مصنوعی جدید است که از نسخه تجاری Llama 2 قدرتمندتر خواهد بود.

به نقل از ایمنا، شرکت متا قصد دارد تا سال آینده مدل جدید هوش مصنوعی خود را آماده کند، این سیستم از نسخه جاری عرضه شده توسط این شرکت که Llama 2 نام دارد، قدرتمندتر خواهد بود. لاما ۲ نوعی مدل زبان هوش مصنوعی متا است که در ماه جولای عرضه شد تا بتواند با ChatGPT Open AI و Google Bard به رقابت بپردازد.

ممکن است جزئیات سیستم برنامه‌ریزی شده که در حال توسعه است، همچنان دچار تغییر و تحول شود. هدف از ارائه این سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی کمک به دیگر شرکت‌ها در ایجاد خدماتی است که می‌تواند متن، تجزیه‌وتحلیل و دیگر خروجی‌های پیچیده را ارائه دهد. آموزش سیستم هوش مصنوعی جدید که به عنوان یک مدل زبان بزرگ در نظر گرفته می‌‎شود، در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی شروع خواهد شد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، از زمان عرضه ChatGPT در اواخر سال گذشته، تجارت‌ها و شرکت‌ها برای ارائه قابلیت‌های جدیدتر و اصلاح فرآیندهای تجاری به فناوری نوپای هوش مصنوعی بیش از پیش توجه کرده‌اند. برای نمونه، شرکت اپل در حال تولید محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی است که مانند Google Bard و ChatGPT Ope AI عمل می‌کند، یکی از این محصولات Ajax نام دارد که برای ایجاد مدل‌های زبانی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *