وبینار ایده های کسب درآمد با هوش مصنوعی

وبینار ایده های کسب درآمد با هوش مصنوعی
توضیحات وبینار

همین الان ده ها ایده بکر و پولساز از هوش مصنوعی وجود داره تو از چند مورد این ایده ها با خبری؟ برای اینکه بعدا حسرت آگاهی از این ایده ها رو نخوری این وبینار رو از دست نده!

حتما شما هم این روزها متوجه سر و صدای هوش مصنوعی شدید، اما آیا می‌دونید شما از چه راه‌هایی می‌تونید از هوش مصنوعی پول بسازید و ثروت تولید کنید؟!

اینکه الان، در این لحظه شما اینجا هستید و دارید این متن رو می‌خونید اتفاقی نیست. میدونید علت حضور شما اینجا چیه؟ این صفحه یک پیام برای شما داره از آینده خودتون. این پیام اینه: سریع اقدام کن تا پشیمون نشی!

این وبینار برگزار شده تا شما همین امروز که در زمان طلایی ورود به هوش مصنوعی هستیم با ظرفیت‌های درآمدزایی از چت جی پی تی آشنا بشید به جای اینکه دو سال بعد تازه متوجه بشید که این فضا چه ظرفیت هایی برای شما داشته و برای از دست دادن این ظرفیت‌ها حسرت بخورید …

بنابراین همین الان تصمیم بگیرید که در این وبینار شرکت کنید تا ایده‌های درآمدزایی مناسب خودتون رو انتخاب کنید و فردا به این تصمیم خودتون افتخار کنید.یعنی منم می‌تونم؟

اصلا گول اسم هوش مصنوعی رو نخورید! همه جذابیت هوش مصنوعی در اینه که کارهای ما رو به شدت ساده‌تر از قبل کرده و اصلا کار کردن باهاش پیچیده نیست.

بله شما به راحتی می‌تونید از هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده کنید و به درآمد برسید یا درآمد فعلی خودتون رو افزایش بدید. توی این وبینار بهتون ایده‌های متعدد برای درآمدزایی از هوش مصنوعی ارائه میشه و شما می‌تونید مناسب‌ترین ایده‌ها رو برای خودتون انتخاب کنید. منظور شما از هوش مصنوعی دقیقا کدوم هوش مصنوعی هست؟

توی این وبینار ما به ظرفیت‌های درآمدزایی از هوش مصنوعی چت جی پی تی می‌پردازیم.من کار با چت‌جی‌پی‌تی رو بلدم، چیز جدیدی یاد می‌گیرم؟

بله، حتی اگر روش کار کردن با چت‌‌‌جی‌پی‌تی رو آموزش دیدید، باز هم لازمه در این وبینار شرکت کنید، چرا که چت‌جی‌پی‌تی ظرفیت‌های متعددی برای کسب درآمد داره که شما ازش بی‌خبر هستید، این وبینار 90 دقیقه‌ای می‌تونه چشم شما رو به روی فرصت‌هایی باز کنه که تا امروز از دیدن اونها غافل بودید!من روش کار با چت‌جی‌پی‌تی رو بلد نیستم. بازم شرک کنم؟

بله! برای شرکت در این وبینار نیازی ندارید که روش کار با چت‌جی‌پی‌تی رو بلد باشید، به علاوه در این وبینار روش کار با این ابزار شگفت انگیز رو تا حدود زیادی یاد می‌گیرید.هزینه شرکت در این وبینار چقدره؟

هزینه شرکت در این وبینار 90 هزارتومان هست، البته 500 نفر اولی که در وبینار شرکت می‌کنن می‌تونن با تخفیف 83 درصدی و تنها با مبلغ 15 هزارتومان در این وبینار شرکت کنن.

چون خیلی خوب می‌دونیم دوستانی که بعد این وبینار راهکارهای پولسازی از چت‌جی‌پی‌تی رو انجام می‌دن چه تغییرات جذابی رو در زندگی خودشون تجربه می‌کنن، قیمت این وبینار رو کاهش دادیم تا همه افراد بتونن در این وبینار شرکت کنن.مدرس این وبینار کیه؟

یونس خدایی، مدیر و هم‌بنیانگذار «شتابدهنده آموزشی پیدا»، طراح و مدرس دوره های «به توان هوش مصنوعی»، «دانشگاه چت‌جی‌پی‌تی» و نویسنده کتاب «هفت خان تندپژوهی».اگه توی این وبینار شرکت نکنم چه چیزی رو از دست میدم؟

طی سه ماه گذشته به بیش از 20 هزار نفر اصول کار با چت‌جی‌پی‌تی رو به صورت مقدماتی و پیشرفته آموزش دادیم، تا امروز صدها پیام تشکر و بازخورد مثبت از دوستان دریافت کردیم. نتایج مثبت متعدد در زمینه‌های تحصیل، پژوهش، توسعه فردی و کسب درآمد. شما هم می‌تونید جزو افرادی باشید که چندماه بعد برای موسسه پیدا پیام می‌فرستید و از چندبرابر شدن درآمدتون بهمون می‌گید، البته اگر امروز از شرکت در این وبینار غفلت نکنید!

مخاطبین

دانشجویان

طلاب

معلین آموزش و پرورش

مدرسین

اساتید دانشگاه

علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار

تولید کنندگان محتوا

سوالات متداول

شرکت در این وبینار پیش نیازی داره؟

خیر، اگر بلدید کامپیوتر رو به اینترنت متصل کنید، می تونید از آموزش های این وبینار استفاده کنید.

فیلم وبینار ذخیره میشه؟

بله فیلم وبینار ذخیره میشه و در پنل کاربری شما قرار می گیره.

من روش کار با چت جی پی تی رو بلد نیستم باز هم در وبینار شرکت کنم؟

بله هیچ مشکلی وجود نداره، توی این وبینار با ایده های درآمدزایی از چت جی پی تی آشنا میشید، یک منبع آموزش رایگان روش کار با چت جی پی تی هم توی وبینار بهتون تقدیم میشه که بعد وبینار می تونید بهش ورود کنید و به صورت کامل آموزش ببینید.

من قبلا با چت جی پی تی کار کردم. بازم توی این وبینار شرکت کنم؟

بله! توی این وبینار ایده های درآمدزایی از چت جی پی تی رو آموزش می بینید که با آموزش روش استفاده از اون متفاوته.

زمان برگزاری

شروع وبینار:  3 مهر 02 – ساعت 16:00

مدت وبینار: 1 ساعت و 30 دقیقه

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید. هنگام ثبت نام 20% تخفیف با کد تخفیف vanda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *