وبینار سیستم سازی بازاریابی

وبینار سیستم سازی بازاریابی

توضیحات وبینار

دوست عزیز سلام

شرکت بازارسازان آینده نگرپاشا(بازاریابی پاشا) افتخار دارد تا برای بیست و دومین بار در سایت ایسمینار وبینار آموزشی برگزار کند. این وبینار با هدف آموزش مفاهیم اساسی در بازاریابی و ایجاد سیستم بازاریابی در کسب و کارهاست.

تنها 5 درصد کسب و کارها به فروش بالای 50 میلیارد در سال می‌رسند و در سالهای بعد آن را رشد می‌دهند. این بیزینس‌ها با به کار گرفتن اصول بازاریابی و برندینگ توانستند به این اهداف دست یابند.

اگر هدفتان رشد و توسعه کسب و کارتان است سیستم سازی بهترین روش است. سیستم سازی با ایجاد فرآیند و چک لیست برای انجام فعالیت های کسب و کار زمینه های مقیاس پذیری و فرانچایز کردن بیزینس را فراهم میکند.

اگر عاشق کسب و کارتان هستید و دوست دارید کسب و کارتان رشد کند، این دوره مناسب شماست. زیرا کسب و کار شما در صورتی رشد می‌کند که شما عاشق رشد باشید و کارهایی که منجر به رشد می‌شود را انجام دهید.

اگر به دنبال ماندگار کردن کسب و کارتان هستید و می‌خواهید برند یا کسب و کار شما تا چند نسل به فعالیت ادامه دهد باید سیستم سازی را در کسب و کارتان اجرا کنید.

شما فقط در صورتی جزو سه انتخاب اول مشتری هستید که برندینگ و بازاریابی را به درستی انجام داده باشید و یک سیستم بازاریابی تعریف کرده باشید. در وبینار سیستم سازی بازاریابی لزوم داشتن سیستم برای بخش بازاریاب در کسب و کارتان را بیان خواهیم کرد و روش انجام آن را به صورت مختصر شرح میدهیم.

آیا به دنبال ایجاد ارزش ده برابری هستید؟ اگر اعتقاد به این دارید که شما باید ارزش برای مشتریانتان خلق کنید این دوره مناسب شماست.

در این جلسه یک و نیم ساعته بخشی از دانش و تجربیات کلیدی 21 سال فروش و بازاریابی در بازار ایران در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

سرفصل‌های وبینار

چرا سیستم سازی از نان شب واجب تر است؟(مثال کاربردی از سه کسب و کار در ایران)

سیستم سازی بازاریابی یعنی چه؟

پایه های سیستم سازی بازاریابی چیست؟

از چه زمانی سیستم سازی را شروع کنیم؟

چطور سیستم سازی را در کسب و کار اجرا کنیم؟(تمرین کاربردی)

مخاطبین

  • کارآفرینان
  • صاحبین کسب وکار
  • مدیران
  • بازاریابانی که به دنبال رشد هستند

زمان برگزاری

شروع وبینار:  9 اردیبهشت 03 – ساعت 19:00

مدت وبینار: 1 ساعت و 30 دقیقه

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید. هنگام ثبت نام 20% تخفیف با کد تخفیف vanda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *