وبینار مستر کلاس بازاریابی تعطیلات : اهرم مشارکت برای یک سال جدید موفق

وبینار مستر کلاس بازاریابی تعطیلات

توضیحات وبینار

در طول تعطیلات و مناسبت های خاص، مردم اغلب مشتاق خرید هستند. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، می‌توانید با اجرای استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر تعطیلات و مناسبت‌ها، از این افزایش علاقه مصرف‌کننده سرمایه‌گذاری کنید. در این وبینار انواع ایده های بازاریابی تعطیلات مناسب برای هر نوع کسب و کار را ارائه خواهیم کرد. با استفاده از این رویکردها، می توانید به طور موثر فروش خود را افزایش دهید و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

هنر متقاعدسازی: تسلط بر فروش و بازاریابی برای موفقیت در تعطیلات


در دنیای تجارت، قدرت کلمات می تواند باعث فروش یا شکستن آن شود. به‌عنوان یک فروشنده حرفه‌ای، بسیار مهم است که بدانید چگونه می‌توانید از طریق انتخاب استراتژیک و به کارگیری زبان بر مخاطبان خود تأثیر بگذارید. این مهارت به ویژه در فصل تعطیلات، زمانی که مشتریان تمایل بیشتری به خرید دارند، اما با پیام‌های تبلیغاتی برندهای مختلف غرق می‌شوند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
وبینار “مستر کلاس بازاریابی تعطیلات” با ارائه استراتژی های فروش و بازاریابی در قالبی آسان و قابل درک، ابهام زدایی می کند. با شرکت در این مسترکلاس، عناصر کلیدی ارتباط متقاعدکننده را یاد خواهید گرفت و بینش عملی برای متقاعد کردن مشتریان برای انتخاب محصولات یا خدمات شما نسبت به محصولات رقبا به دست خواهید آورد.
یکی از محورهای اصلی وبینار، درک پایگاه مشتری شما به عنوان مخاطب است. این شامل یادگیری در مورد فرآیندهای فکری، اولویت ها و عوامل تصمیم گیری آنها است. با مجهز شدن به این دانش، می‌توانید رویکرد بازاریابی خود را برای رفع نیازها و خواسته‌های خاص آنها تنظیم کنید و احتمال فروش را افزایش دهید.
متخصصان فروش و بازاریابی در هر صنعتی اگر امیدوارند رشد درآمد قابل توجهی داشته باشند باید به این اصول تسلط داشته باشند. “بازاریابی تعطیلات” بینش های متخصص، یافته های علمی و تجربیات دنیای واقعی را از متخصصان باتجربه ای مانند استاد محسن کامرانی ترکیب می کند. این رویکرد جامع، مجموعه ابزار قوی از استراتژی‌هایی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد که می‌تواند بلافاصله در زندگی تجاری و شخصی آنها اعمال شود.
با شرکت در وبینار “مستر کلاس بازاریابی تعطیلات”، یک مزیت رقابتی در دنیای پرشتاب فروش و بازاریابی به دست خواهید آورد. با ترکیب مناسب دانش، مهارت و تجربه، برای عبور از چالش‌های فصل تعطیلات و ایجاد پیام‌های متقاعدکننده و قانع‌کننده که با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز می‌شود و در نهایت نتیجه شما را افزایش می‌دهد، مجهزتر خواهید بود.

هدف این وبینار توسعه تفکر وبرنامه ريزی موثر فروش ، كسب مهارت های فروش و بازاریابی، شیوه های اجرای برنامه بازاریابی فروش ، روانشناسی مشتريان ، آشنايی با ارتباطات حرفه ای و تكنيك هاي مذاكرات اصولی در فروش وکسب مهارت های رهبری در بخش مدیریت فروش و بازاریابی (بررسی استراتژی های گوناگون در جهت تحقق فروش)

نقش و مسئولیت های یک مدیر بازاریابی


مدیر بازاریابی یکی از اعضای حیاتی هر سازمانی است که مسئول هدایت تلاش های بازاریابی یک کسب و کار یا محصول است. یک مدیر بازاریابی موثر باید دارای ترکیبی از مهارت‌های بین فردی و سازمانی، ترکیبی از رفتار برون‌گرا و اجتماعی با تمرکز قوی بر جزئیات، وظیفه‌شناسی و ملاحظات بودجه باشد.
مسئولیت های یک مدیر بازاریابی می تواند در شرکت ها و صنایع مختلف متفاوت باشد. با این حال، چندین وظیفه اصلی برای اکثر نقش ها مشترک است:

  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای اطلاع از استراتژی های بازاریابی
  • هماهنگی کمپین های بازاریابی چند کاناله
  • مدیریت بودجه برای فعالیت های بازاریابی
  • شناسایی فرصت های جدید برای رشد و توسعه
  • ایجاد و حفظ روابط با رسانه ها
  • توسعه استراتژی های رسانه های اجتماعی و تعامل با مخاطبان آنلاین
  • ارزیابی عملکرد ابتکارات بازاریابی
  • نظارت و بهینه سازی رتبه بندی موتورهای جستجو (SEO)
  • مدیریت کارمندان و فروشندگان خارجی
  • رسیدگی و حل مشکلات خدمات مشتری
  • ایجاد طرح های تبلیغاتی برای محصولات یا خدمات جدید
  • آموزش کارکنان در مورد روندهای صنعت و بهترین شیوه ها
  • تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر
  • ارزیابی بازگشت سرمایه (ROI) برای کمپین های تبلیغاتی و گزارش یافته ها به مدیریت ارشد

در اصل، نقش مدیر بازاریابی توسعه و اجرای استراتژی‌های موثری است که باعث رشد، تقویت آگاهی از برند و تقویت تعامل با مشتری می‌شود. با ترکیب تفکر استراتژیک با مهارت‌های ارتباطی و تحلیلی قوی، مدیران بازاریابی نقش مهمی در تضمین موفقیت کسب‌وکارها در سراسر صنایع دارند.

بازاریابی موثر تعطیلات و مناسبت ها به شدت به برنامه ریزی دقیق متکی است. برای اطمینان از موفقیت، یک تقویم جامع با تمام رویدادهای مرتبط در طول سال کاری ایجاد کنید. این رویکرد به جلوگیری از کاهش عملکرد بالقوه یا فرصت‌های از دست رفته کمک می‌کند، زیرا برخی موقعیت‌ها نزدیک به هم اتفاق می‌افتند. علاوه بر این، زمان کافی را – از چند روز تا یک ماه – برای تلاش های بازاریابی مرتبط با تعطیلات و رویدادهای خاص در نظر بگیرید. این امکان آماده سازی و اجرای کافی را فراهم می کند و تأثیر تبلیغاتی شما را به حداکثر می رساند.

1. روی محصولات تخصصی تمرکز کنید

به خودتان زمان کافی برای آماده شدن برای رویدادهای آینده بدهید. دراپ‌شیپر باید سفارشات را از قبل انجام دهند، در حالی که صنعتگران می توانند یک آیتم خلاقانه و با نسخه محدود را معرفی کنند. اگر زمان محدود است، حتی اضافه کردن یک روبان یا بسته بندی کادویی خاص می تواند باعث شود که محصول متناسب با موقعیت مناسب تر باشد.

2. گزینه های بسته بندی خود را متنوع کنید

علاوه بر لیست محصولات خود، طیف وسیعی از انتخاب های بسته بندی را ارائه دهید. بسته بندی مضمون برای نوروز، یلدا و روز ولنتاین می تواند اقلام شما را متمایز کند و علاقه جدیدی به پیشنهادات شما ایجاد کند. حتی اگر محصولات شما به طور خاص برای رویدادهای خاص طراحی نشده باشند، بسته بندی منحصر به فرد حس ارتباط و جذابیت را ایجاد می کند.

3. کارت های هدیه دیجیتالی را برای تبلیغات تعطیلات و رویدادها معرفی کنید

بازاریابی تعطیلات نیازی به تمرکز بر کالاهای فیزیکی ندارد. محصولات دیجیتال، مانند کارت های هدیه، می توانند در تمام طول سال به فروشگاه شما اضافه شوند. به سادگی طرح را برای مطابقت با مناسبت خاص به روز کنید و آنها را به طور برجسته در وب سایت خود و در لیست های مجموعه هدایا به نمایش بگذارید. پس از این رویداد، به تبلیغ کارت های هدیه دیجیتال در رسانه های اجتماعی ادامه دهید تا مشتریان را با برند خود درگیر نگه دارید.

4. یک دسته ” مناسبت ها ” را به محصولات پیشنهادی خود اضافه کنید

ایجاد این دسته تجربه خرید را برای بازدیدکنندگان وب سایت ساده می کند. دسته‌هایی مانند «یلدا»، «هدیه روز پدر» یا «اسباب‌بازی‌های کودک نوپا» فرآیند جستجو را ساده‌تر می‌کنند و پیدا کردن موارد مرتبط را برای مشتریان آسان‌تر می‌کنند. این استراتژی برای بازاریابی تعطیلات و رویدادها، به ویژه برای مشاغل کوچک، ساده و کاربردی است.

کلاس کارشناسی ارشد بازاریابی تعطیلات: این نشان می دهد که وبینار یک تجربه یادگیری عمیق و جامع است که بر استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تعطیلات متمرکز است. شرکت‌کنندگان می‌توانند انتظار کسب دانش و بینش‌های تخصصی را داشته باشند تا به آنها کمک کند تا در فصل جشن با موفقیت حرکت کنند.
اهرم مشارکت: این قسمت از عنوان بر اهمیت سرمایه گذاری بر تعاملات و مشارکت مشتری در طول فصل تعطیلات تاکید می کند. تعامل نقش مهمی در ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش و تقویت وفاداری مشتری دارد.
سال نو موفق: با اجرای استراتژی‌های بازاریابی تعطیلات موثر و بهره‌گیری از مشارکت، کسب‌وکارها می‌توانند در سال آینده به موفقیت دست یابند. این بخش از عنوان هدف وبینار را برجسته می‌کند: کمک به شرکت‌کنندگان برای رشد و شکوفایی کسب‌وکار خود در سال جدید.
به طور کلی، عنوان وبینار نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان راه‌های عملی برای مهار تعامل با مشتری در طول فصل تعطیلات را یاد می‌گیرند که در نتیجه سال جدید موفق‌تر و پررونقی برای کسب‌وکارشان رقم خواهد خورد.

به اميد بهترین‌ها و روزهاي بهتر و بهتر. به اميد اينكه همواره بتوانيم در رونق کسب‌وکار، كارآفريني، تحصيل، زندگي كاري و حرفه‌ای ديگران نقش مثبت و سازنده و تأثیرگذار داشته باشيم. “محسن کامرانی؛ مشاور کسب‌و‌کار”

لینک تولید آموزشی با مشارکت مجموعه “فرادرس”:

آموزش مصاحبه شایستگی محور CBI برای استخدام – ویژه مدیران و کارفرمایان


آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ

* محسن کامرانی مشاور کسب و کار ؛ بنیان‌گذار وبسایت وانشان

سرفصل‌های وبینار

اهمیت بازاریابی تعطیلات و بهره‌برداری از مشارکت

نحوه خرید مشتریان در فصل تعطیلات

درک رفتار و ترجیحات مصرف کننده در تعطیلات

استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی در طول تعطیلات

ایجاد یک کمپین بازاریابی جذاب در تعطیلات

مدیریت حرفه‌ای عملکرد و شناخت نقاط قوت و ضعف در فروش و بازاریابی

تعریف هدف در بازاریابی و فروش

دسته بندی اهداف بازاریابی و فروش

راهنمای هدفگذاری در بازاریابی و فروش

مفاهیم مدیریت زمان در فروش

استراتژی های هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد

اشتباهات رایج در فروشندگی

اثرگذاری بر روی مشتریان

زبان بدن فروشنده و مشتری

اصول و مهارت های رفتار با مشتری

سياست های قيمت گذاری

اصول و قواعد اصلی رعایت آداب معاشرت

سفر مشتری و قیف بازاریابی

باید ها و نباید های مذاکرات

دام ها و حیله های مذاکراتی

نحوه نگهداری مخاطب و ایجاد سرنخ

زمان برگزاری

شروع وبینار:  3 فروردین 03 – ساعت 20:00

مدت وبینار: 1 ساعت

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید. هنگام ثبت نام 20% تخفیف با کد تخفیف vanda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *