وبینار نوروز جهش

وبینار نوروز جهش

به نام زیباترین دلیل زندگی

سلام و احترام خدمت همه مردم عزیز ایران

با تبریک فرا رسیدن کلمه “بهار”، که مفهوم آن در فصل و زمان نمی‌گنجد چرا که بی‌شک در میان سخت‌ترین زمستان‌های زندگی نمایان گشته و نویدبخش خیر و برکت فراوان است.
بعد از گذشت نزدیک به یک دهه از عمر اکوسیستم نوآوری کشور، امروز با افتخار میزبان حضور ارزشمند شما در یکی از متفاوت‌ترین رویدادهای جهش با محوریت افزایش دانش و آگاهی بخشی عمومی در حوزه نوآوری هستیم، دیدن نام شما در لیست بینندگان برنامه “نوروز جهش” خوشحالی ما را به همراه داشته و پیشاپیش حضور شما را در شبکه ارتباطات جهش خیر مقدم می‌گوییم.

امید است با کمک خداوند و حضور فعال شما در اکوسیستم نوآوری، بیش از پیش شاهد ساختن‌ها، یافتن‌ها و گشایش‌ها باشیم.

بهترین آرزوها
تیم جهش

سوالات متداول

تهیه‌کننده برنامه کیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

کاوه گودرزی، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار جهش، نویسنده و تهیه کننده “نوروز جهش”، ساخت این برنامه را در راستای ماموریت جهش با عنوان “کمک به رشد دانش و آگاهی عمومی جامعه” دانسته و امیدوار است این برنامه مقدمات ورود حداکثری نخبگان، دانشگاهیان، صاحبین ایده و کسب و کار، سرمایه‌گذاران و نمایندگان صنعت و سازمان‌های بزرگ را به اکوسیستم نوآوری فراهم آورد.

جهش چه سوابقی در حوزه نوآوری دارد؟

نزدیک به یک دهه فعالیت مستمر در اکوسیستم نوآوری، تجربه‌های بی‌نظیری برای اعضای اکوسیستم نوآوری جهش رقم خورده است. به صورت کلی تاکنون جهش در زمینه‌های: برگزاری رویدادهای تخصصی با محوریت نوآوری، آموزش مهارت‌های نرم و سخت، ارائه فضای کار اشتراکی و دفاتر اختصاصی، شتابدهی و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها و ارائه راهکارهای نوآورانه به صنعت و سازمان‌ها، فعالیت می‌کند و تاکنون افتخار همراهی و همکاری مستقیم با چند هزار نفر در اکوسیستم نوآوری کشور را داشته است.

مخاطب رویداد “نوروز جهش” چه کسانی هستند؟

این برنامه برای همه مردم ایران ساخته شده است. ما معتقدیم اکوسیستم نوآوری به اندازه همه مردم فضا و ظرفیت دارد.

با دیدن محتوای این برنامه چه دانش و تجربه‌ای به دست می‌آوریم؟

تصور کنید با هدف یادگیری مباحث مربوط به نوآوری و فرصت‌هایی که برای زندگی هرکسی رقم می‌زند به ساختمان اصلی اکوسیستم نوآوری جهش تشریف آوردید و مدیرعامل این مجموعه با خوشحالی از شما استقبال کرده و تلاش می‌کند در بهینه‌ترین زمان، در کنار انتقال دانش، در هر قدم با دعوت از افراد مرتبط با آن بخش به اتاق جلسات و مرور خاطرات و تجربیاتشان، شما را با مسیرها و فرصت‌ها در اکوسیتسم نوآوری آشنا کند.

آیا کد تخفیف برای خرید بلیت این رویداد وجود دارد؟

جهش برای شبکه و کارکنان شرکت‌ها، سازمان‌ها و گروه‌هایی که مدیرانشان به دنبال افزایش سطح دانش و آگاهی اعضای خود هستند، بسته به نوع تعامل، کد تخفیف اختصاصی صادر میکند.

آیا مطابق با رویدادها و دوره‌های آموزشی سابق جهش، حمایت “بورسیه” وجود دارد؟

علی‌رغم اینکه برنامه ‌”نوروز جهش” پرهزینه‌ترین رویداد برگزار شده توسط جهش در این سال‌ها بوده است، اما همچنان به عهد خود پایبندیم و افرادی که استطاعت پرداخت هزینه بلیت را ندارند، توسط جهش و با کمک‌های مردمی بورسیه می‌شوند.

بلیت VIP چه مزیتی نسبت به بلیت عادی دارد؟

مهمانان VIP رویداد “نوروز جهش” علاوه بر اینکه به بورسیه شدن تعداد بیشتری از افراد کمک می‌کنند، برای جلسه با مدیرعامل مرکز نوآوری جهش و مهمانان این برنامه در اولویت زمانی قرار خواهند داشت همچنین با خرید بلیت VIP شما می‌توانید دیدن این برنامه را به یکی از دوستانتان هدیه دهید.

بلیت زودهنگام برای چه کسانی تعریف شده است؟

این بلیت مخصوص افراد عزیز علاقمند به مباحث نوآوری و دنبال‌کنندگان برنامه‌های مرکز نوآوری جهش است. خواهشمند است پس از دیدن این رویداد، نقد و نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و در صورتی که محتوا را آموزنده دیدید، دوستان و آشنایان خود را نیز به تماشای این برنامه دعوت کنید.

خرید بلیت گروهی برای شرکت‌های کوچک و متوسط چه مزیتی دارد؟

در صورتی که کمتر از ۳۰ نفر در شرکت شما مشغول به کار هستند، با خرید این بلیت، کد اختصاصی مخصوص تمام کارکنان شرکت شما ایجاد شده و همچنین جلسه‌ای با حضور نمایندگان این شرکت‌ها به منظور آشنایی، شبکه‌سازی و توسعه کسب و کار به میزبانی مرکز نوآوری جهش برگزار خواهد شد.

خرید بلیت گروهی برای صنایع و سازمان‌ها چه مزیتی دارد؟

با خرید این بلیت، تمام کارکنان شما کد اختصاصی دریافت کرده و یک جلسه برای بررسی فرصت‌های همکاری میان شما و مرکز نوآوری جهش، هماهنگ خواهد شد.

آیا این رویداد به صورت زنده برگزار می‌شود؟

خیر، این برنامه در استدیویی مجهز و با همکاری بیش از ۵۰ نفر ضبط و تدوین شده و اکنون محتوای هر ۳ قسمت برنامه آماده مشاهده می‌باشد.

پس از خرید بلیت، از کجا محتوای برنامه را مشاهده کنیم؟

لینک پخش و دسترسی جهت مشاهده برنامه، برای شما ارسال می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *