وبینار همایش از برند سازی تا فروش حرفه ای

وبینار همایش از برند سازی تا فروش حرفه ای

توضیحات وبینار

برندسازی شخصی یک رویکرد استراتژیک برای مدیریت و ارتقای هویت حرفه ای شماست. با تعریف ارزش منحصر به فرد خود، نشان دادن تخصص و ایجاد روابط معنادار با مخاطبان خود، می توانید یک برند شخصی قوی ایجاد کنید . برند سازی شخصی شما را از سایرین در حوزه کاری خود متمایز کرده، به شما در دستیابی به اهداف شغلی، جذب فرصت ها و برجسته شدن در یک بازار رقابتی کمک می کند.

وقتی متخصصان فروش یک برند شخصی کاملاً تعریف شده دارند که تخصص، تجربه و ارزش‌های آن‌ها را به نمایش می‌گذارد، مشتریان بیشتر به آنها به‌عنوان مشاوران قابل اعتماد نگاه می‌کنند تا فقط یک فروشنده دیگر.​

برندسازی حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریان دارد. بدون هویت برند و پیام‌هایی که ارزش‌ها و تخصص شرکت را بیان می‌کند، مشتریان ممکن است در تعامل با شرکت یا خرید مردد باشند که منجر به از دست دادن اعتماد و اعتبار می‌شود.

یک برند حرفه ای قوی  برای جذب استعدادهای برتر به شرکت مهم است. بدون یک  نام تجاری متقاعد کننده، شرکت ممکن است برای استخدام و حفظ کارکنان ماهر که با ارزش ها و فرهنگ آن همسو هستند، دچار مشکل شود.

فقدان نام تجاری حرفه ای می تواند منجر به از دست رفتن فرصت های تجاری شود، زیرا مشتریان بالقوه ممکن است شرکت را به نفع رقبای با هویت و شهرت برند قوی تر نادیده بگیرند. این امر  منجر به کاهش فروش، سهم بازار و سود کلی شود.

نام تجاری حرفه ای برای ایجاد فرصت های رشد و توسعه برای یک شرکت ضروری است. بدون حضور برند قوی، شرکت ممکن است برای ورود به بازارهای جدید، جذب سرمایه گذاران یا ایجاد مشارکت های استراتژیک که می تواند مسیر رشد آن را تقویت کند، با چالش مواجه شود.

زمان برگزاری

شروع وبینار:  7 اردیبهشت 03 – ساعت 10:00

مدت وبینار: 4 ساعت

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید. هنگام ثبت نام 20% تخفیف با کد تخفیف vanda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *