وبینار چگونه بدون ترس معامله کنیم؟

وبینار چگونه بدون ترس معامله کنیم؟

توضیحات وبینار

اگه بعد از چند وقت کار کردن و تسلط بر اصول تحلیلی نمیتوانید سودآور باشید، احتمالا در بحث روانشناسی ترید دچار یکسری باگ ها و خطا هایی هستید و باورهایی دارید که مثل یک ترمز عمل میکنه و نمیزاره چیزهایی رو که میدونید به خوبی اجرا کنید. در این جلسه قراره در مورد روانشناسی ترید صحبت بشه و راهکارهایی گفته میشه که بعد از اجرای تمرین آن، به احتمال بالا به یک تریدر سودآور تبدیل بشید.

سرفصل‌های وبینار

– باورها غلط در معامله گری چیه

-چطور باورهای خود را تغییر دهیم؟

-باورهای درست چیا هستند؟

-پنج اصل مهم که ما رو به یک تریدر حرفه ای تبدیل میکنه.

تمرینی که منجر به سودآوری ما میشه

سوالات متداول

آیا واقعا میشه بدون ترس هم معامله کرد؟

ترس ها و کلا احساسات ما بخاطر وجود یکسری از باورهایی هست که در ذهن ما شکل گرفته. ما کار کردن بر روی باورهای غلط و جایگزین کردن آن با باورهای درست میتوانیم بدون ترس معامله کنیم. با انجام تمرینات آخر این جلسه شما خواهید دید که میتوانید بدون ترس معامله کنید.

برای معامله در بورس هم جواب میده؟

تمرکز ما بیشتر به معاملات در بازارهای جهانی فارکس هست. اما برای معامله در ارزهای دیجیتال و بورس هم این اصولی که مطرح میشه صدق میکنه.

منبع مطالبی که میخواهید بگید از کجاست؟

علاوه بر پنج سال سابقه ی معامله گری در بازار فارکس و تجربیاتی که میخواهم با شما به اشتراک بزارم، از مطالعه کتاب های trading in the zone، the complete trader و سمینارهایی که از تام هوگارد و مارک داگلاس دیدم استفاده میکنم در این جلسه. که شما برای یاد گرفتن میتونید این منابع رو مطالعه کنید یا اینکه در وقت خودتون صرفه جویی کنید و در این جلسه چکیده ی مهم این مطالب رو بدونید.

زمان برگزاری

شروع وبینار:  18 فروردین 03 – ساعت 20:00

مدت وبینار: 1 ساعت

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید. هنگام ثبت نام 20% تخفیف با کد تخفیف vanda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *