دوره تخصصی آموزش کوچینگ حرفه ای+مدرک بین المللیICF

دوره تخصصی آموزش کوچینگ حرفه ای+مدرک بین المللیICF

توضیحات

 اگر به توسعه فردی و کسب و کار علاقه دارید و خود را واجد شرایط دریافت بورسیه کوچینگ آکادمی بین المللی فراکوچ می‌دانید این مطلب را مطالعه کنید:

آکادمی بین‌المللی فراکوچ به عنوان اولین آموزشگاه مجاز کوچینگ در ایران و با اعتبار بین‌المللی تاکنون با پذیرش بیش از ۱۰۰۰ دانشپذیر در دوره‌های مختلف آموزش کوچینگ، بزرگترین موسسه آموزشی محسوب می‌شود. از آنجا که بهره‌مندی از خدمات کوچینگ، چه به شکل حضور در دوره‌های آموزش کوچینگ و به کار بستن آن در زندگی و کسب و کار و چه با شرکت در جلسات کوچینگ فردی یا جلسات کوچینگ گروهی و یا حتی راه‌اندازی کسب‌ و کار کوچینگ، یکی از مسائلی است که روز به روز در حال گسترش است؛ ما با درک این نیاز، در ادامه ارائه خدمات خود و در جهت اعتلای این فرهنگ کارآمد، بر آن شدیم تا مسیری هموار را برای همه افراد موفق جامعه که در پی رشد و توسعه شخصی و کسب و کار هستند را از طریق بورسیه کوچینگ آکادمی بین المللی فراکوچ فراهم نماییم.

این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید و به اطلاع بهترین دوستان خود برسانید. 

این فرصت بی‌نظیر و البته محدود! جهت ورود به دنیای حرفه‌ای کوچینگ، برای افراد مستعد، نخبه و توانمند جامعه به ویژه اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان، مدیران و دانشجویان برتر علی‌الخصوص رشته‌های مدیریت، روانشناسی و مشاوره، علوم رفتاری و آموزشی، منابع انسانی و … در نظر گرفته شده است که تحت عنوان بورسیه کوچینگ در ساختار آموزش کوچینگ سطح ۱ و کوچینگ سطح ۲ در آکادمی بین‌المللی فراکوچ تعریف شده است.
بدیهی است، بورسیه کوچینگ، صرفا تامین مالی دوره آموزشی کوچینگ نیست؛ بلکه قصد ما ایجاد محیطی بسیار پویا و دوطرفه برای تعامل و همکاری با این افراد فرهیخته است. لذا با دقت و وسواس بسیار و پس از مراحلی که اعتبار ارزیابی آن برای ما قابل قبول باشد، مورد تایید و تعیین امتیاز قرار خواهید گرفت.
* برای دریافت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

معیار انتخاب دانشپذیر برای دریافت بورسیه کوچینگ، براساس ارزیابی ۳گانه آموزشی، علمی و سوابق اجرایی و شغلی وی می باشد که طبق مراحل زیر انجام می‌گردد:
۱ – تکمیل و ارسال فرم درخواست بورسیه
۲ – بررسی رزومه آموزشی و شغلی افراد + امتیاز این مرحله
۳ – گذراندن دوره اختصاصی رایگان از طریق ثبت نام در سایت
۴ – انجام آزمون و کسب نمره قبولی + امتیاز این مرحله
۵ – حضور در جلسه مصاحبه بعد از قبولی در آزمون و بررسی شرایط + امتیاز این مرحله
۶ – اعلام امتیاز نهائی جهت برخورداری از بورسیه

امیدواریم این طرح که گام بسیار مهمی در راستای رسالت اجتماعی و تحقق چشم انداز آکادمی است، بتواند اثری ماندگار در حوزه توسعه فردی و سازمانی کشور بر جای بگذارد.

زمان برگزاری

  • شروع: جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
  • پایان: جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این دوره بر روی متن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *