دوره جادوی تمرکز

دوره جادوی تمرکز

مهمترین مهارت یک فرد در دنیای امروز(عصر توجه)، مهارت حفظ تمرکز در شرایط سخت و بحرانی است مهارت تمرکز باعث احاطه کامل شخص به تمام امور  شده و از اتلاف هزینه‌ها، سرمایه‌ها، فرصت‌ها و امکانات جلوگیری کرده و باعث سودآوری بیشتر می‌شود.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد یکی از مهمترین علل ورشکستگی‌ها، تصمیم‌گیری‌های نادرست در زمان‌ بحران‌ها می‌باشد که به دلیل عدم توانایی افراد در حفظ تمرکز لازم در این شرایط سخت و نفس‌گیر بوده است و اما دقیقا در آن سوی ماجرا، افراد و اشخاصی که به مهارت تمرکز، تسلط داشته‌اند نه تنها به سلامت از بحران‌ها عبور کرده‌اند که اتفاقا نتایج درخشانی را هم در ادامه به دست آورده‌اند.

اگر به عنوان یک شخص پرمشغله نمی‌توانید روی کارهایتان تمرکز لازم را داشته باشید و این موضوع باعث اتلاف وقت و انرژی زیادی از شما می‌شود
اگر موضوعات فراوانی در اطراف شما هستند که باعث شده‌اند نتوانید روی موضوعات اصلی و مهم تمرکز لازم را داشته باشید
اگر کارها و عوامل زیادی باعث پریشانی ذهنی، عدم تمرکز و حتی بیخوابی شما شده‌اند

باید بدانید هیچ کدام از این موارد به معنای عدم توانایی شما در تمرکز کردن نیست، همین الآن که شما در حال خواندن این متن هستید این موضوع به خودی خود نشانه قدرت تمرکز شما می‌باشد که توجه و تمرکزتان را به سایر مسائل رها کرده و آنرا معطوف این متن کرده‌اید.

اما چرا در بسیاری از امور دیگر نمی‌توانیم تمرکز لازم را داشته باشیم و به نتایج عالی برسیم؟
پاسخ این سوال به همراه بسیاری از سوالات مرتبط با تمرکز همراه با ارائه راهکارهای عملی و علمی در دوره جادوی تمرکز خواهید یافت.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *