چت جی‌پی‌تی می‌بیند، می‌شنود و صحبت می‌کند!

چت جی بی تی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب وکارهای نوین جوانان وندا:

به نقل از آنا، چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) در حال دریافت به‌روزرسانی جدیدی است که به این چت‌بات امکان می‌دهد با کاربران مکالمه صوتی داشته باشد. همچنین با استفاده از تصاویر تعامل کند و به دستیار‌های محبوب هوش مصنوعی مانند سیری (siri) اپل نزدیک‌تر شود.

اوپن‌ای‌آی در یک پست وبلاگی گفت: ویژگی صوتی، در‌ها را به روی بسیاری از برنامه‌های کاربردی خلاقانه و مبتنی بر دسترسی باز می‌کند.

سرویس‌های هوش مصنوعی مشابه مانند سیری، دستیار صوتی گوگل و الکسا با دستگاه‌هایی که روی آن‌ها اجرا می‌شوند، یکپارچه شده‌اند و اغلب برای تنظیم هشدار‌ها، یادآوری‌ها و ارائه اطلاعات از اینترنت استفاده می‌شوند.

چت جی‌پی‌تی از زمان آغاز به کار در سال گذشته توسط شرکت‌ها برای طیف گسترده‌ای از وظایف، از خلاصه کردن اسناد گرفته تا نوشتن کد‌های کامپیوتری، به راه انداختن رقابتی در میان شرکت‌های فناوری بزرگ، پذیرفته شده است.

ویژگی صوتی جدید چت جی‌پی‌تی همچنین می‌تواند داستان‌های قبل از خواب را روایت کند، بحث‌ها را سر میز شام حل کند و ورودی متنی را با صدای بلند از سوی کاربران بیان کند. به گفته اوپن‌ای‌آی این فناوری توسط «اسپوتیفی» (Spotify) برای پادکستر‌های پلتفرم و ترجمه محتوا به زبان‌های مختلف استفاده می‌شود.

با پشتیبانی از تصاویر، کاربران می‌توانند از پیرامون خود عکس بگیرند و از ربات چت بخواهند عیب‌یابی کند، محتویات یخچال شما را برای برنامه‌ریزی یک وعده غذایی کاوش کند یا نمودار پیچیده‌ای را برای داده‌های مربوط به کار تجزیه و تحلیل کند. در حال حاضر لنز گوگل آلفابت گزینه محبوبی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد تصاویر است.

ویژگی‌های جدید چت جی‌پی‌تی طی دو هفته آینده برای مشترکان برنامه‌های «پلاس» (Plus) و «انترپرایز» (Enterprise) منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *